Пам’ятаєте, не так давно я написав
про жахливу аварію на київському фунікулері? Важлива деталь макету вестибюлю відпала просто на іграшкові трамвайні рейки, і нікому не було діла до того неподобства.
Я написав звернення у службу 1551, і шо ви такі думаєте? Працівники фунікулеру негайно виправили цей прикрий недолік, який ганьбив нас перед туристами. От результат. Руїну подолано.
Тепер туристи спокійно фотографуватимуться на фоні діорами і їм більше не доведеться сором’язливо прикривати своїми тілами уламки макету.
Прикро, що робітники безвідповідально ставляться до іміджу фунікулеру та без копняка під одне місце нічого самі не роблять. Але ж копняка так легко дати! Пару хвилин на заяву - і проблему вирішено.
Тепер ви знаєте, що навіть такі, здавалося би смішні та мініатюрні проблеми, можна вирішити, написавши звернення у 1551.
Пишіть звернення!!!
P.S. Блін, прочитав текст і складається таке враження, начебто я на замовлення піарю службу 1551 :) Так і є! Я й справді піарю. От тільки не 1551, а громадську активність та небайдужість.
Детальніше про те, як можна вирішити проблеми, відправляючи звернення у службу 1551, я описав у звітах по експерименту
“Марафон заяв”.
Моя сторінка на Фейсбук