Десь в стрічці промайнуло, що освітяни нарікають на реформу для першачків, порівнюючи з процесом (увага!) секуляризації Великодня: яйця весело фарбують, а істинної (з придиханням) суті свята вже і не знають.
А в чому проблема напхати в Великодень будь-яких смислів? Тим більше, що школа не те місце, де варто розказувати про істинні смислі релігійного свята.
Але мова не про те. Бувально одразу ж мені кинули посилання на твіттер вчительки "Позитивні зміни сприймаються надзвичайно скептично, в ігрових методиках та відсутності оцінок всі бачать розбещення та політ у прірву і ностальгійно охають, згадуючи совкову школу". Власне знову те саме на ту саму тему.
Я одного не розумію. Подивіться на дітей з планшетами і мобільніками. Ви також бачите те, що я бачу? Школа давно вчисту програла сучасним ігровим методикам, які розробляють і психологи в тому числі. Навіть найнепосидючіша дитина здатна годинами сидіти і грати і знає імена десятків покемонів зі стадіями перетворення. Чому бодай не спробувати скористатись цією методикою у школі? Я маю на увазі не всадити за комп'ютера, а гру - як технологію навчання.
https://www.facebook.com/ruslana.radchuk/posts/10156239561072438