Ruošiausi padaryti įrašą apie
Citroën 2CV bazėje įvairių firmų gaminamus kit-karus (triračius ir keturračius), bet supratau, kad vistik įrašas bus apie įvairių firmų triračius - tiesiog užkabino auto-triratukų tema. Aišku, tai ne moto-triračiai (be kėbulo), o auto-triračiai (su kėbulu), nors varikliai jų gana dažnai tokie patys 😉
Aišku, jei jau kalbėti apie citro-triratukus 2CV bazėje, tai juos gamino/gamina keletas gamintojų:
Pembleton,
Lomax (
Cradley Notor Works), Black Jack Avion (uždarytas),
Burton,
Le Patron.
Bet jei jau prabilome apie auto-triratukus apskritai, tai nederėtų užmiršti, kad
pirmas automobilis, kad ir varomas garu, buvo triratis.
O ir
Karlas Bencas savo primąjį, jau benzininį, auto irgi sutvėrė triračiu.
Triračius, skirtus netgi autosportui, gamino tokios firmos, kaip
Morgan
Ypatingai savotiškai atrodė amerikoniškas
Fuller Dymaxion
Po karo vokiečių naikintuvų gamintojas Messerschmitt gamino labai savotiškus
KR175 ir KR200
BMW gi susigundė pirkti licenziją iš italų gaminti
BMW Isetta 250
Kai pirmąkart atsidūriau Britanijoje 1995 m., dar pamačiau važinėjančius
Reliant Robin triračius.
Gaila, kad taip ir neteko pamatyti kultinio
Bond Bug
Aišku, tie visi triratukai atrodo nerimtai, tinkami važinėti nebent mieste, tačiau vilkikų gamyboje besispecializuojanti firma
Scammell sukūrė mechaninį triratį arklį Scarab, kuris kuo puikiausiai tampė visokias krovinines priekabas.
O firma
Goliath gamino kažką paanšaus į krovininius motorolerius, bet su stogu.
Aišku, jei matote kažkokį baisų autodizainą, tai greičiausiai bus japonų kūrinys. Nors va
Daihatsu Bee dar nebuvo labai strošnas…
…skirtingai nuo krovininio
Mazda K360
Na o kadangi įrašas prasidėjo nuo citro-triračių, tai cieli du šedevrai (Burton ir Le Patron gamino keturračius):
Lomax 223
Black Jack Avion
Vienžo, įdomieji auto-triračiai.
Originally published at
Grumlino palėpė. You can comment here or
there.