Keletas auto-triratukų sekmadieniui

Jun 12, 2016 05:30


Ruošiausi padaryti įrašą apie Citroën 2CV bazėje įvairių firmų gaminamus kit-karus (triračius ir keturračius), bet supratau, kad vistik įrašas bus apie įvairių firmų triračius - tiesiog užkabino auto-triratukų tema. Aišku, tai ne moto-triračiai (be kėbulo), o auto-triračiai (su kėbulu), nors varikliai jų gana dažnai tokie patys 😉
Aišku, jei jau kalbėti apie citro-triratukus 2CV bazėje, tai juos gamino/gamina keletas gamintojų: Pembleton, Lomax (Cradley Notor Works), Black Jack Avion (uždarytas), Burton, Le Patron.
Bet jei jau prabilome apie auto-triratukus apskritai, tai nederėtų užmiršti, kad pirmas automobilis, kad ir varomas garu, buvo triratis.



O ir Karlas Bencas savo primąjį, jau benzininį, auto irgi sutvėrė triračiu.


Triračius, skirtus netgi autosportui, gamino tokios firmos, kaip Morgan


Ypatingai savotiškai atrodė amerikoniškas Fuller Dymaxion


Po karo vokiečių naikintuvų gamintojas Messerschmitt gamino labai savotiškus KR175 ir KR200


BMW gi susigundė pirkti licenziją iš italų gaminti BMW Isetta 250


Kai pirmąkart atsidūriau Britanijoje 1995 m., dar pamačiau važinėjančius Reliant Robin triračius.


Gaila, kad taip ir neteko pamatyti kultinio Bond Bug


Aišku, tie visi triratukai atrodo nerimtai, tinkami važinėti nebent mieste, tačiau vilkikų gamyboje besispecializuojanti firma Scammell sukūrė mechaninį triratį arklį Scarab, kuris kuo puikiausiai tampė visokias krovinines priekabas.


O firma Goliath gamino kažką paanšaus į krovininius motorolerius, bet su stogu.


Aišku, jei matote kažkokį baisų autodizainą, tai greičiausiai bus japonų kūrinys. Nors va Daihatsu Bee dar nebuvo labai strošnas…


…skirtingai nuo krovininio Mazda K360


Na o kadangi įrašas prasidėjo nuo citro-triračių, tai cieli du šedevrai (Burton ir Le Patron gamino keturračius):
Lomax 223


Black Jack Avion


Vienžo, įdomieji auto-triračiai.

Originally published at Grumlino palėpė. You can comment here or there.

auto, citro

Previous post Next post
Up