Ну, китайцы его успешно воплощают в жизнь, а кто-там, что-то говорил, ну это только их амбиции на фоне ватных побед не более, возможностей то нет... все это их влажные мечты, если вы понимаете о ком я... =)
Украина весьма успешно может стать частью этого "нового Шёлкового пути", если смогут создать несколько логистических хабов, по линии Киев (Белая Церковь), Днепропетровск, Одесса/Николаев, при чем 2 крайних не обязательны. Ну и еще ряда, небольших логистических проектов.
Я мав на увазі залізничний варіант маршруту через Казахстан, Волгоград і Донбас -- він, в принципі, найоптимальніший ще б з європейською колією -- ціни б не було, але кацапи хочуть через Сибір і совєцький стандарт. Отож цікаво, як китайози будуть кацапів в цьому плані нагинати, чи не влаштують в кінцевому підсумку Волго-Донської Народної Республіки...
Розскрінь картинку -- нижня червона лінія. І не факт, що Лугандон в т.ч. задля її блокування не влаштували. Поки що, як синиця в руці, розглядається варіант з 2-ма переправами -- через Каспій і Чорне море (блакитна лінія, Міхо в Одесі заради неї сидить.
Reply
Reply
Reply
Отож цікаво, як китайози будуть кацапів в цьому плані нагинати, чи не влаштують в кінцевому підсумку Волго-Донської Народної Республіки...
Reply
Поки що, як синиця в руці, розглядається варіант з 2-ма переправами -- через Каспій і Чорне море (блакитна лінія, Міхо в Одесі заради неї сидить.
Reply
Leave a comment