17 червня 2010 року вірменська громада урочисто встановила на своє місце постаті святих апостолів Петра і Павла, які весь час комуністичного панування провели на Руському цвинтарі в Чернівцях.
( Read more... )
...и "уну ын трей ипостасурь" на кафедральном соборе. Больно особенно то, что их убрали при независимой Украине. А почему не сняли "А.Д. 1844", ведь это тоже на старомлдавском - "Анул Домнулуй"?
Не приписуйте, пане Драгоше, незалежній Україні злочинів проти культури, які чиняться під покровом православної церкви московського патріархату, до якої належить згаданий Вами кафедральний собор. Якщо відважитесь колись запитати сьогоднішніх власників церкви про причини зняття напису, то не забудьте також згадати і про автостоянку, туалети та домогосподарства на території Храму, склопластикові вікна та двері в церкві та про багато ще чого.
Уважаемый v_p_staryk , я действительно посмел спросить представителей церкви еще в 90-е годы ХХ ст.почему они сняли надписи на старомолдавском языке с кафедрального собора и чем они им мешали.Они ответили примерно так: такая сейчас политика (90-е годы ХХ ст.), нам сказали, мы сняли. "Кто сказал?" "Ну вы сами понимаете,власть." Вот и все, вот и "злочини проти культури". Почему украинские националисты не протестуют против исторической несправедливости, против снятия надписи на кафедральном соборе? Ребята, берите лозунги в руках и кричите: Востановите историческую надпись на кафедральном соборе! Мы тогда будем рядом с вами.
Приємно Вас читати, пане Драгош, але любите ставити воза попереду коня. Протестувати проти нищення пам'яток молдавської культури в Чернівцях повинні насамперед молдавани або румуни (якщо вони вважають себе спадкоємцями молдавської культури). Всі решта народностей вас в цьому підтримають, але мені щось не доводилося чути про публічні протести з румунського боку проти попівського антимолдавського "Kulturkampfu". Мій особистий публічний протест проти цього дикунства можете прочитати на 72-ій сторінці книжки "Між націоналізмом і толерантністю" (Чернівці, 2009).
Протесты были, в том числе и публичные и я очень рад что в этом вопросе Вы рядом с нами. К сожалению таких людей очень мало (в том числе и румын) и поэтому до сегодняшнего дня надписи отсутствуют на кафедральном соборе. А кобыла, бедная, тут ни при чем.
Reply
(The comment has been removed)
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment