Зло необходимо для торжества добра. Ложь прикрывает наивысшую правду. Таков мир. Як зло потрибнэ для корыстування найбильшого добра. Сложнисть мыров
Людям плохо, они должны верить в лучшее. И в что виноват кто-то зримый. И всегда подозревать, хоть в самой подсознательной степени, что негодяя накажут, и им станэ лучше.
А колы люди живут не так плохо, всё равно, то для оправдания своих злодий, то для радости, воны повынны когось мусыты злодиим.
И злодиим, во всих супэрэчах, лигше маты такого, якого обвиняты проще, хто на дили як можна меньш виноват, меньш всього злодий, до нуля, бо такого легше виниты, вин ни опасен, промэж ыстыного злодия. А е ще кайф пынаты нэ виновного, показуя свою сылу - ты нэ выновин, а я так сыльон, что мэни пофиг и я в любому тэбэ повыню и що зхочу здилаю з тобой Спочатку в информацийному поли, затим и вовси.
И колы повынений во всьому злодий (якысь можэ буты самым безпощадим добронравцим) сопротивляеться, й тр злобой, то нипотрибним добром пыхае, от то радисть й смих для його вынящих та пыняющих.
В циих прычынах показуно основання таких подий, вынування не выновних, накрайняк, во всих тих (у больший части, до 50-99% також), подиях, в яких их винуватят.
Так, нэ слышком простэ, алэ и нэ дияко сложнэ, устройство мыра, псыхыки тай явлэний.
Й до практыци.
Помиж того, що такэ доставляе несподиваннэ, обовьязковэ у житти - радисть, удовлитвориння, мае це буты й для успиха.
Когось трэба прыжаты, щобы поимэты. Для тэбэ, або для пана твоиго.
А для лучшиго прыжыма потрибнэ то моральнэ видношення (заспокоення, для слабих натур), то радисть й удовлэтвориннисть эстэтичнэ. Тому й такы митафорични прилякы спользуються навпакы.
(На канцелярськи росийськи мови може буты надрукованэ при прыплыви сыл тай финансування)