Jun 18, 2009 22:16
Лякає мене ця реклама... Здається, там все-таки є якийсь прихований вплив абощо. Інакше як пояснити масовий захат людей від тої гидотної продукції? В основному цим захоплюється молодь. У старших, звичайно, вистачає розуму здебільшого - і не вживати того, і на рекламу не так зважати.
Чи не здається вам дивним, що любителів-фанатів в інших хоч трохи подібних речей нема? А як і є - то вони не об"єднуються у спільноти на блогерських сайтах і не фотографуються у дурнуватому вигляді поряд чи тримаючи в руках чи іще чомусь оту гидоту.
Шкода, коли цим захоплюються цікаві і розумні люди. Особисто для мене та бридота стійко асоціюється з гопниками і їхніми курвоподругами.
вплив,
дивне,
ЗМІ,
усвідомлення,
реклама,
думка,
страх,
незаконне,
молодь,
незрозуміле