Є така прога, скіпе чи якось так називається. то там, якшо на рахунку хоч бакс лежить (а в таку подорож я б і більше поклав), то можна по 7 центів\хв в Київ звонити. Хотя якшо на безлюдному острові і без інету - то да, не поможе. Але там і картка не помогла б.
ну, тоді треба мати мобільний телефон, який би підтримував скайп... і як туди гроші класти - теж гемор. так шо все-таки це не зовсім правильно, що лише на місяць розблоковують картку.
це все одно не вирішує проблему, оскільки є різниця у часі, а по-друге - є таке поняття, як дебрі меню кол-центру банку (і це займає багато часу, а іноді з"єднання з оператором не відбувається, а іноді взагалі - вимагають передзвонити, бо офіс у них в Дніпропетровську, а ти з Києва, тоді розбираються як мінімум добу, а гроші потрібні зараз) і просто так вони нічого не розблокують, а ти їх повинен будеш вказати купу інформації про себе (яку не завжди й пам"ятаєш).
я вважаю, що це банківскьий дебілізм трохи. бо можна ж зробити картку, яка не блокується, але щоб там була якась не дуже велика сума грошей, хіба ні? чи щоб людина сама вказувала, на який період розюлокувати. а тут: рівно місяць й усе.
а якого хера я маю тратити 30 грн/хв за розмову з банком (прослуховування його реклами, висіння на лінії), якщо я можу заздалегідь сказати числа, коли я в'їжджаю і виїжджаю з країни?
банк винен, бо я вказала дату прильоту і дату відльоту. Тратити гроші додатково через якісь формальності? 30 днів "за замовченням", навіть якщо просиш відкрити на 34 дні? хуйня.
Ми не завтикували. Я казала банку, що буду більше, ніж місяць. На що банківська працівниця сказала - на жаль, зняти обмеження ми можемо не більше, ніж на місяць. У нас програма не передбачає більшого терміну. Тому це не наша проблема, а банківська.
Я уже мовчу про те, що мені два дні наярювала ще одна співробітниця з Авалю, бо у неї була для мене "особлива пропозиція по рахунках". А ми думали, чого це хтось мені дзвонить з Херсону (у них корпоративні номери з таким кодом). І коли я таки передзвонила, тому що мало що могло статися, це виявився Аваль! І навіть після того, як я сказала, що я не можу розмовляти, що я закордоном і повернуся за декілька тижнів, вона все одно сказала - вислухайте, це ж така класна пропозиція, можна я вам подзвоню в понеділок?
А ви кажете - подзвонити і продовжити термін. Та це не менше ніж півгодини перенаправлень в телефонних дебрях.
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
я вважаю, що це банківскьий дебілізм трохи. бо можна ж зробити картку, яка не блокується, але щоб там була якась не дуже велика сума грошей, хіба ні? чи щоб людина сама вказувала, на який період розюлокувати. а тут: рівно місяць й усе.
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Тому це не наша проблема, а банківська.
Я уже мовчу про те, що мені два дні наярювала ще одна співробітниця з Авалю, бо у неї була для мене "особлива пропозиція по рахунках". А ми думали, чого це хтось мені дзвонить з Херсону (у них корпоративні номери з таким кодом). І коли я таки передзвонила, тому що мало що могло статися, це виявився Аваль! І навіть після того, як я сказала, що я не можу розмовляти, що я закордоном і повернуся за декілька тижнів, вона все одно сказала - вислухайте, це ж така класна пропозиція, можна я вам подзвоню в понеділок?
А ви кажете - подзвонити і продовжити термін. Та це не менше ніж півгодини перенаправлень в телефонних дебрях.
Reply
Leave a comment