2013 р. харківське видавництво "Гуманитарный Центр" видало працю німецького маркетолога
Геймо Бьолера "
Методи вивчення ринку", яка вже витримала три німецьких видання (перше - 1985 р., останнє - 2004 р.). А це вже свідчення високої якості!
Праця буде цікава всім соціологам, які проводять польові дослідження, оскільки автор коротко переходить всі етапи дослідження: від формулювання мети до аналізу даних. Наголошу, що останній блок містить статистичні викладки і доволі змістовий (хоча і поверховаий) огляд статистичних методів аналізу. Для книжки, яка має 296 сторінок, це доволі непогано. Загалом книжка є радше довідником, аніж посібником, але більш детальний огляд планую написати згодом :)
І також планую написати "щирі вітання" перекладачам та редакторам видавництва "Гуманитарный Центр" :)