Люблю натрапляти на страшенно цікаві думки:

Aug 09, 2013 23:54




.
Уявіть, що ви йдете в театр. У гаманці у вас квиток, за який ви заплатили 20 доларів. До того ж у вас є купюра в 20 доларів. В театрі виявляється, що дорогою ви десь загубили квиток. Чи витратите ви ті 20 доларів на новий? Певний відсоток з вас відповість «ні». Тепер, давайте змінимо одну деталь. Ви на шляху до театру, і у вашому гаманці дві купюри у 20 доларів. Коли ви приходите, то виявляєте, що загубили одну з них. Чи витратите ви іншу на те, аби придбати квиток? “Так, авжеж, я ж ішов до театру, щоб побачити виставу. До чого тут те, що я загубив гроші?”
.
Перша брехня дитини, як правило, приголомшує батьків. Мама каже: "А ти, виявляється, брехун! Що ж з тебе виросте?". Але даремно вона так переживає. Коли діти починають обманювати, вони вчаться складати історії. Адже, щоб збрехати, їм треба придумати те, чого не було. Це приголомшлива подія, якій треба радіти. Можна навіть відсвяткувати, що твоя дитина нарешті навчилась брехати.

Ми - покоління "Ctrl + Z". Нам надзвичайно важко існувати в умовах жорсткої реальності. Ми звикли, що можемо жбурнути в проблему технологіями або грошима. Ми легко можемо скасувати, відфрендити або ж припинити стежити за дописами "на стіні". Та проблема у тому, що в житті завжди є певні речі, які ми не можемо змінити, хоч як сильно ми цього прагнемо. Речі, котрих ми не контролюємо.
.
І справді, щоб творити, треба трохи збожеволіти, а потім вигадати пояснення своїй маячні.
.
люди, які ризикують всім заради своєї мрії, знаходяться десь між божевіллям та геніальністю
.
Якщо я скажу вам: "Ця людина дуже успішна", у вас відразу виникнуть асоціації. Ви подумаєте, що у неї, мабуть, багато грошей, що вона визнана в якійсь сфері. Але ж існують різні відтінки поняття "успішність".
.
Одному подобається шоколадне морозиво, іншому - ванільне, і жоден з них не зможе сказати нічого такого, що для іншого було б переконливо.
.
Дуже популярна фраза: "Вже виходжу". Більшість із тих, хто вживає її, насправді брешуть. Ось інший приклад: "Вибач, що не відповів раніше. Мій телефон розрядився (не було покриття, не отримав листа тощо)". Насправді відповісти не завадило нічого, окрім елементарного небажання чути цю людину в конкретний момент. Ще один приклад: "Вибач, не можу говорити. Багато справ". Все це - про наші стосунки з людьми у світі, де ми змушені залишатись на зв’язку 24 години усі 7 днів на тиждень. І люди брешуть, щоб трохи відсторонитись.
.
Очікувана цінність будь-якої нашого дії - тобто, корисність результату, який ми розраховуємо отримати, - дорівнює добутку двох простих речей: ймовірності того, що ця дія дозволить нам отримати результат, і цінності цього результату для нас. Тобто якщо ми зможемо оцінити і помножити ці два фактори, то завжди точно будемо знати, як слід вчинити.
.
Ця схильність порівнювати з минулим призводить до того, що люди втрачають найкращі пропозиції. Іншими словами, хороша пропозиція, яка раніше була відмінною, здається нам не такою доброю, як погана пропозиція, яка раніше була жахливою.
.
Добре роздивіться, що всередині тієї валізи, з якою ви йдете по життю, і чому ви саме це до неї поклали.
Це можуть бути книжки, келихи для шампанського або спорядження для стрибків із парашутом. Хоч би що там було, сподіваюсь, екстраверти скористаються цим за першої ж нагоди, заряджаючи нас своєю енергією та радістю. А от інтроверти, якщо будуть самими собою, уважно охоронятимуть вміст власних валіз. І це теж добре. Однак, я сподіваюсь, вони наважаться час від часу розкривати їх для інших людей, тому що світ цього потребує.
“Що ви розкажете правнукам?”. Особисто я не хочу розказувати, що в мене були чарівні ідеї, тільки оце все (світ, криза, країна, народ, місто, історія, цінності, менталітет, влада, президент, уряд, батьки, родина, ректор, декан, професор, власники, директор, співпрацівники, клієнти) мені заважало.
.
Якщо ти - найменший в класі, знайди ящик, стань на нього і зроби так, щоб тебе всі побачили
.
Тисячі людей навколо проживають життя, повне тихого, пронизливого відчаю. Вони проводять довгі та виснажливі години на роботах, які ненавидять, щоб мати можливість купувати речі, які їм не потрібні, щоб вразити людей, які їм не подобаються.
Previous post Next post
Up