«Գրական տապան 2012» մասնակիցներով այցելեցինք Հաղարծին։ Վանական համալիրից բացի հիացրեց հսկա ընկուզենին, որի փչակով անցնելու ցանկություն ունեցան նաև երվրոպացի գրողները։ Ահա Ֆիլիպը
Filip Van Zandycke անցնում է փչակով: Հանկարծ իմացա, որ ծառն այրել են... Ու կարկամած մտածում եմ... ավելի լավ է բարձրաձայն չարտահայտվեմ, լրիվ ցենզուրից դուրս բառեր են... (
(
Read more... )
Reply
Reply
Ես որ չէի կարողանում նայել, ոնց են 60 տարեկան կանայք խցկվում ծառի մեջ, գոռում, որ մի կողմից հրեն, մյուս կողմից քաշեն, փոշու մեջ թավալ տալով, հետո ազդուտակին նույն անցքով անցկացնելով:
Մեկը չէր ասում, եկեղեցու բակում եմ, Աստծո աչքի առաջ եմ, կռապաշտությամբ եմ զբաղված:
Հոգին հանեցին էդ ծառի...
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Իհարկե, դժվար գտնվի այնպիսի հայ մարդ, որի ստրից արյուն չկաթա էս տեսարանից:
Բայց սա այն դեպքն է, երբ կարելի է ասել՝ չկա չարիք առանց բարիքի:
Նայեք ծառի արմատներին: Ես շինարարական հարցերում մասնագետ չեմ, բայց տրամաբանորեն ակնհայտ է, որ ծառի արմատները խարխլում են Եկեղեցու հիմքը: Իսկ դա նշանակում է, որ շենքի փլուզման ու նույնիսկ մարդկային զոհերի վտանգ կա:
Reply
Reply
Reply
Մկարում կա անհասկանալի ամրաններով կառույց, որի վրա, իմ կածծիքով դիզված է եղել չոր փայտ, քանի որ կանաչ ծառն այդպես հեշտ չէր այրվի, հարկ է եղել կողքից կրակ պահել,,, Աշնանը այդ տարօրինակ կրակարանը չի եղել...
Reply
Ահա թե ինչ գտա http://168.am/2013/04/28/216951.html
Փաստորեն հենց կռապաշտներն էլ այրել են: Նույն տրամաբանությամբ ամեն անգամ Սուրբ Ծննդին ու Զատկին Երևանի Սուրբ Սարգսի (ձկան խանութի մոտի) պատերին ուղեղներն հանած կռապաշտները մոմերը բերում վառում են ուղիղ եկեղեցու պատերին ու խաչքարերին դրսի կողմից, այրելով և հալած մոմով ապականելով ամբողջը: Հնար չկա դրանց դեմ (ա'յ թե որտեղ է "անասնապատումը"): Իմ դիտարկումներով, բացի սպասավորներից ու անձամբ ինձնից այնտեղ մեկը չի ասում "մի' արեք": Ոստիկաններ են տնկում այնտեղ, իբրև որ հետևեն հատուկ դրան, բայց ոչ էլ հետևում են:
Սա նույն, բացարձակ նույն ձեռագիրն ու տրամաբանությունն է՝ ծառի վրա մոմ վառելը:
Reply
Leave a comment