עדכונים

Jan 08, 2013 23:07


נתחיל דווקא מחדשות המחקר: המאמר שלי (ההוא מהדוקטורט) הוגש סוף סוף לאחר סבב תיקונים שני,ממש ב-31 לדצמבר. אנו כרגע ממתינים להחלטת העורכים.
מאמר הסקירה שלי נשלח לאחר תיקונים (קלים) ויתפרסם אונליין כבר לקראת סוף החודש, כנראה. בנוסף, כבר התחלתי כתיבה של מאמר סקירה נוסף. אמנם מאמרי הסקירה האלה לא חשובים כמו מאמרי מחקר, אבל הם מעידים על בקיאות בתחום, וזה גם שיקול חשוב.
המחקר עצמו מתקדם קצת לאט בגלל ענייני עיבוד נתונים שאני לא מאוד שולט בהם. עם זאת, כבר יש תכנונים לניסויים חדשים. בעוד כחודש אני אמור להעביר סמינר מחלקתי, אז צריך לצבור קצת תוצאות.

בגזרת הבילויים, את חופשת הכריסטמס ביליתי בעבודה (למעט סופ"ש בבית כמובן). רק ב-1.1 לקחתי יום חופש. בערב השנה החדשה, נשארנו ערים עד חצות כדי לראות את הזיקוקים ממנהטן. זה היה רחוק מדי בשביל להיות ממש מרהיב, אבל פלג עדיין התלהב מזה.  בנוסף, היו גם כמה ימי שלג, אז הוצאנו את הילדים קצת לשלג, שיהנו.

מצד שני, דווקא השבוע בילינו. ביום חמישי שעבר לקחתי חופש ויצאתי עם מירי לצפות בסרט ההוביט בהקרנת הבוקר. חוץ מזה שהסרט מצוין ומגניב, גם היינו היחידים באולם אז היה ממש כיף. ביום שישי התארחנו אצל חברים לארוחת ערב וחזרנו הביתה עם ילד נוסף - חבר של קשת נשאר לישון אצלה. (יש לציין שהם לא סתם חברים טובים - הם כבר תכננו את החתונה, ילדים, כלב וחתול, איפה הם יגורו...). בשבת היה יום עמוס במיוחד, עם 5 ילדים (נוסף על השניים שלנו) ששהו אצלנו מהבוקר עד אחה"צ. היה מתיש אבל הילדים נהנו. כלומר, כשהם לא רבו.
ביום ראשון היה ממש כיף. היה יום יפה ויחסית לא קר, אז נסענו לסנטרל פארק. זה מקום נהדר, אפילו בחורף, ובמיוחד לילדים. עצרנו ליד האגם של הברווזים, ואז טיפסנו על הסלעים הענקיים ("הרים") שפזורים שם. באמצע היום גם הלכנו לזירת ההחלקה על הקרח. לפלג יש כשרון טבעי והוא החליק מצוין. אני גאה בכך שהצלחתי לנוע על הקרח בלי ליפול אפילו פעם אחת, תוך כדי שאני מחזיק לקשת את היד. קשת לא ממש הצליחה להחליק, והסיפור נגמר סופית כשהיא נפלה וחבטה את הראש בקרח.
אבל הכל נשכח כשהלכנו לגן משחקים שם.

מעבר לזה, מאז חופשת החנוכה אנחנו מעבירים את פלג סדנת צפיה בסרטי ז'אנר. התחלנו עם מלחמות הכוכבים, ומשם עברנו לשר הטבעות, מכסחי השדים, אינדיאנה ג'ונס, גברים בשחור, ווילו, הנוקמים, הסיפור שאינו נגמר ועוד. כרגע אנחנו במרתון אקס מן. אשמח לרעיונות נוספים.

phd, movies, postdoc, peleg, keshet, life in america, family

Previous post Next post
Up