סוף שנה

Jun 21, 2010 17:15



יש לי כנראה חום, אז יתכן שאכתוב כאן קצת לא ברור.

אתמול היתה לפלג מסיבת סיום של הגן. המופע של הילדים היה ממש נחמד. פלג שלי כבר ילד גדול. בשנה הבאה הוא כבר בגן חובה. בעוד שבוע וקצת החופש הגדול. איי! (בעיקר רחמי נכמרים על מירי).

אנחנו לא יודעים אם קשת מוכנה לגן או לא. בכל בוקר אני לוקח אותה עם פלג לגן. היא נפרדת ממירי לשלום, נכנסת לגן ורוצה לשבת קצת לשחק. כמובן מדובר רק על 5 דקות שלאחר מכן אני מחזיר אותה הביתה (תוך שהיא מסרבת, כמובן).
בכל אופן, רשמנו אותה לגן שנקרא גן מהו"ט (מרכז העשרה וטיפוח) אליו היא תלך בספטמבר. זה גן בסבסוד עירייה, רק מ-8 עד 12, 5 ימים בשבוע, מוגבל לבני שנתיים פלוס מינוס ורק 16 ילדים ושמענו עליו כמה המלצות מאוד חמות. זה בדיוק מתאים למה שאנו רוצים בשבילה. מקווים שגם היא תרצה ללכת.

היום יום נישואין של מירי ושלי. חוגגים? לא ממש. אבל קניתי לה את הספר של רביבה וסיליה.

קיבלתי תשובה חלקית מ-SCIENCE: לפני שבוע וחצי שלחנו שאלה לעורכת לברר מה קורה. בתגובה היא שלחה מייל לא ממש חיובי, עם ההערות של שופט אחד מהשלושה. היא אפילו שאלה אם אנו רוצים למשוך את המאמר לאור ההערות הללו. הסברנו לה שרוב ההערות שלו ניתנות לתיקון בקלות יחסית ע"H הסברים טובים יותר בטקסט כך שלמעשה אנו מעודדים מהביקורת שלו. אנו מחכים לתגובה שלה ולתגובה של שני השופטיםפ האחרים.
בינתיים, הרווחתי כבר שבוע ומשהו בעבודה על ההערות של השופט הראשון.

phd, peleg, keshet, family, special events, love

Previous post Next post
Up