שנת 2010 התחילה לפני חודש. איך לא שמתי לב?

Feb 03, 2010 22:56



הרבה, הרבה קרה.


משפחה
קשת לומדת מילים בקצב מסחרר. לפחות מילה חדשה כל יום-יומיים, והיא מתצחילה גם לצרף מילה. בעיקר נו נו נו [] ([]=אבא או פלג, בדרך כלל). היא גם לומדת דברים אחרים כמו לצייר, לאכול לבד עם כפית (למעשה היא מתעקשת על זה) ועוד.
פלג הוא חביב הגננת. באסיפת הורים שהיתה השבוע היא תיארה אותו (בין השאר) בביטויים כמו חכם, סקרן, מנהיג, חבר, בעל שפה עשירה, טוב בחשבון, יצירתי, עצמאי, ממושמע, חכם כבר אמרנו?
פלג מאוד מתלהב עכשיו מחוברות עבודה - ללימוד חשבון, כתיבה, אנגלית וכולי. הוא גם טוב בזה.
מירי - סבלה מפצע ברגל שהזדהם. הגענו לרופא המתאים בזמן כדי שלא נגיע לאשפוז - הוא פשוט גזר לה חצי אצבע ועכשיו הפצע התרפא כמו שצריך, אני מקווה. נאלצנו לעשות תורנות משמרות בייביסיטר כדי שמירי תוכל לת לרגל לנוח כמה שיותר.
בשעה טובה אחותי ילדה לי אחיין חדש בשם שחר.
הנה תמונות מהברית:



[פלג וקשת במרכז, אדוה וקורל משני צידיהם, שחר בידיים של קורל]




[קשת רוקדת ברחבה]




[פלג רוקד ברחבה]

פלג בכלל הדהים אותנו (ואת כולם) בריקוד - הוא העתיק כמעט תנועה בתנועה מאימא שלי, וגם עשה קצת כוריאוגרפיה בעצמו.

דוקטורט
לא,המאמר עדיין לא נשלח. בכל כבר מוכן למעט ניסוי אחד שהחלטו להוסיף. אני מחכה לכמה זנים שישלחו לי מארה"ב. למעשה אני מחכה כבר יותר מחודש וחצי, ורק ביומיים האחרונים הם עושים סימנים שהם עומדים לשלוח לי את זה. ולנסות להשיג מהם פרטים טכניים לגבי הזנים האלה זה בכלל סיוט.
מצד שני, מאמר של פוסטדוקית במעבדה (אני מופיע בו שלישי) נשלח ל-Cell וחזר אלינו לרוויזיה לפני שבוע וחצי. היא, לעומת זאת, יצאה לחופשת לידה לפני חודש. אז כמעט כולם במעבדה משנסים מתניים על מנת לעשות את הניסויים לרוויזיה ולעמוד בדד-ליין שנתנו לנו (חודשיים). אם נעמוד בזה, אז זה אומר שנצליח להכניס מאמר לעיתון המוביל בעולם בתחום הביולוגיה. זה ענק! אז עלי הטילו שני ניסויים וחצי, כשבמקביל אני צריך להמשיך גם בנויסויים שלי וגם להתארגן לקראת הזנים שיגיעו בתקווה בקרוב. לחץ לחץ.
אה, כן, אני כבר לא מילגאי יותר. נגמרה לי המלגה בסוף דצמבר. אז עכשיו אני עובד במעבדה בשכר לפי שעות.

מדע בדיוני
אחרי הטירוף של מאורות, אני עכשיו בטירוף של עולמות. אבל זה טירוף יותר נוח כי אני "רק" אחראי על התקציב ונכון לעכשיו הכל מתנהל לפי התוכנית.
עולמות הולך להיות כנס מאוד מאוד מאוד מגניב.
חוץ מזה הצלחתי להגיש בזמן שתי בקשות תרומה לאגודה, אחת לקרן אריסון ואחת לקרן קלור. מקווה שזה יצליח.

טלוויזיה
מתי, מתי כבר ייגמר האח הגדול? אוף!
מצד שני, יש גם טלוויזיה טובה יותר. הנה כמה מהסדרות שאני עוקב אחריהן: בית הבובות, גיבורים, המנטליסט, משפחת סימפסון, 15 דקות (לפחות הפרקים של השבוע הראשון היו מאוד משעשעים).

ספרים
לקח לי חודשיים בערך אבל סיימתי לקרוא את הידרומניה. אני מבין למה הוא זכה בגפן, אבל היו שם כמה דברים שצרמו לי. בין היתר כל השמות היפנים/סינים לכלי רכב, העובדה שלהרבה מהדמויות יש שם שקשור למים, מה קרה להתפלה?

אוכל
מירי הכינה שטרודל תפוחים טעים לפני כמה ימים. יאמי!
אבל עם כל הכשרון של מירי, אני האחראי על הכנת פנקייקים וסופלה שוקולד.

בטח שכחתי כל מיני דברים. נו, עייפות וכזה.
לילה טוב

food, books, peleg, keshet, science fiction, cons, sf community, phd, family, tv

Previous post Next post
Up