עוגה עוגה עוגה

Oct 15, 2006 13:34



מירי הכינה ביום שישי עוגת תפוזים נהדרת. למעשה, היא הכינה עוגת תפוזים ביום שני, אבל חיסלתי שלשה רבעים ממנה עוד באותו הערב.
הסוד, למיטב הבנתי, הוא בכך שהיא מפרידה את החלבון והחלמון של הביצים, ומקציפה כל חלק בנפרד. העוגה יוצאת אוורירית ורכה. יאמי.
היא הכינה גם עוגת שוקולד "קטסטרופה" שיצאה גם היא טעימה להפליא. מוסית.
מירי ממש אופה דברים טעימים. הלוואי והיה לי כסף לשלוח אותה לקורס קונדיטורים. אבל לאילן, אחיה, יש חבר קונדיטור שהבטיח לת לה כמה שיעורים.

אני כל כך עייף. פלג שוב לא נתן לנו לישון הלילה. הוא קם בשתיים, ונרדם חזרה רק בארבע בבוקר. זה מילא, אבל הוא דורש שמישהו מאיתנו (הפעם היה תורי) יהיה ליד המיטה שלו עד שהוא ירדם. מילא זה, אבל הוא דורש שנהיה ממש ליד המיטה שלו. הוא לא מסכים, למשל, שנשכב על הספה שנמצא אצלו בחדר. רק על הכסא ליד המיטה.

היום זה השלושים לסבא שלי. בכלל לא שמתי לב לתאריך. לפני שעה אחותי התקשרה לשאול אם אני מגיע. כנראה שאני לא, כי אני באמצע העבודה כאן. זה בסדר, מסתבר שאמא שלי בכלל לא ציפתה שאגיע.

זה גם אומר שהתאומות הן בנות חודש. אם אני ישן מעט, אז אחותי לא ישנה בכלל כבר חודש שלם. המנוחה היחידה שלה היא כשהיא משאירה את הבנות לכמה שעות אצל אמא שלי. מסכנה.

אם אני רואה את המילה "אייקון" בפוסט בLJ אני פשוט לא קורא. לפורום אורט אני בכלל לא מתכוון להכנס בימים הקרובים.

מזל שהבאתי מטרייה.

food, family

Previous post Next post
Up