WirtschaftsWoche 17/2010. Американська комісія по цінним паперам та біржам (SEC) атакує наразі Уолл Стріт за сумнівні угоди під час фінансової кризи. Окремі банки та хедж-фонди заробили на таких угодах мільярди за рахунок інших збанкрутілих банків. Після висунення звинувачень Goldman Sachs, слідчі перейшли до Deutsche Bank. Головна тема тижня - «Темні справи. Як американські слідчі відкривають полювання на Goldman Sachs, Deutsche Bank та компанію».
Der Spiegel 17/2010. На світі немає напевно іншої такої фірми, яка могла б одночасно бути такою невимушеною та такою потужною, як Apple. Її засновник та керівник, Стів Джобс, наразі не лише вирішує, що нам купувати, але й як нам жити. Головна стаття тижня - «АйКульт. Як Apple зваблює світ». Ті, хто добре знають Джобса, описують його, як дуже скромну людину, яка зазвичай більше мовчить, ніж говорить. Говорить він лише в тих випадках, коли має презентувати якийсь новий продукт, чи, як минулого тижня, повідати всьому світу, що його компанія заробила за минулий квартал 3 мільярди доларів - на 90% більше ніж торік. Стіву Джобсу вдалося створити бренд, який є одночасно стильним та мейнстримовим. Apple вже панує на музичному онлайн-ринку та на ринку мп3-плейєрів. Поступово завойовується ринок мобільних телефонів: лише за останній квартал було продано 8,75 мільйонів iPhone. Apple з задоволенням входить на абсолютно нові ринки, та одразу ж перерозподіляє ці ринки на свою користь. Таке відбувається наразі з новим продуктом iPad, який лише за 28 днів продажу було куплено один мільйон разів, що суттєво вплине на ринок планшетних РС.
Focus 17/2010. Головна стаття тижня - «Тільки підняли куряву? Людина між страхом та істерикою. Підсумок справи вулкана».
Stern 17/2010. Головна стаття тижня - «Наша дика планета. Вулкани, землетруси, цунамі: природа чітко вказує людині на її межі».