Щодо зупинки громадського транспорту під час повітряних тривог. Іще раз підкреслю: міська влада керується виключно рекомендаціями військових, які безпосередньо відповідають за оборону міста, захист мешканців під час атак. Адже люди в громадському транспорті теж є мішенню для ворога.
І рішення щодо безпеки ухвалює Рада оборони міста, а не якісь окремі особи.
Популістичні рішення про те, що громадський транспорт має рухатися під час тривог, можуть призвести до трагедії. І відповідатимуть же не ті, хто вимагає не зупиняти транспорт. І не ті, хто роздає обіцянки це зробити, заради того, щоб збирати лайки, сподобатися. Найстрашніший популізм - це популізм під час війни. Я ним не займаюся і не буду! Головне - зберегти життя людей.
Зауважу, що від початку повномасштабного вторгнення 4 рази уламки ворожих боєприпасів виявляли на наземних ділянках метро. Також виявили частину ракети, яка дивом не здетонувала біля опори мосту Метро.
У Миколаєві, Херсоні, Запоріжжі були трагічні випадки внаслідок влучань в рухомий склад громадського транспорту.
У столиці ворожими обстрілами пошкоджені 22 одиниці рухомого складу КП «Київпастранс».
=====
Максим Білявський · Про підводні кабелі.
У неділю Міністр оборони Швеції повідомив, що були виявлені сліди пошкоджень на інтерконекторі NordBalt, які були залишені якірним пристроєм у листопаді минулого року.
Зростаюча кількість інцидентів, напередодні відключення балтійських країн від БРЕЛЛ - наштовхнула на думку, що використовувались спеціальні пристрої.
У відкритих джерелах даних немає, вирішив проаналізувати китайську базу даних патентів. Результат - з 2009 року зареєстровано понад дві сотні пристроїв, які мають призначення: перерізання підводних кабелів. При цьому, деякі з них у формі якоря
Серед авторів - як університети, так і державні установи.
Все це наштовхує на певні думки…