Andrii Klymenko · Про найважливішу сенсацію першого дня після Різдва.

Dec 27, 2024 08:25

Поки головне - схематична мапа (але достатньо точна). Маленькі наші логотипи - щоб трохи ускладнити життя тим, хто краде без посилань 😉🤣
Текст з достовірними деталями хвилин за 20, не перемикайтесь😉.
UPD 1: Отже, в день Різдва 25.12.2024 стало відомо, що морський кабель EstLink 2, що сполучає енергосистеми Естонії і Фінляндії, аварійно відімкнувся з невідомих причин. Згодом з’ясувалося, що приблизно у той час там проходили два судна.
26.12.2024 в Естонії з’ясували, що проблеми є також з кількома кабелями зв’язку.
26.12.2024 у Фінляндії оголосили, що Estlink 2 скоріш за все пошкоджений якорем танкера EAGLE S (це танкер сирої нафти тип Сrude Oil Tanker, ІМО 9329760).
Як це було. Танкер вийшов з якірної стоянки ST PETERSBURG ANCH 2024-12-25 02:42 (UTC+3). Оголосив порт призначення EG PSD (тобто Суецький канал), очікуваний час прибуття 2025-01-09 05:00 (UTC+2). Так роблять більшість танкерів, що йдуть далі - до Індії, Сингапуру, Китаю, Малайзії, Індонезії, тощо.
Маршрут танкера перетнув трасу кабеля 2024-12-25 12:20 (на мапі відмічений червоною зіркою). Координати приблизно 59°57'21" N, 26°07'59" E. Йшов зі швидкістю 12 вузлів, після цієї точки скинув швидкість до 8 вузлів.
За кілька годин після 2024-12-25 19:04 був зупинений кораблем Берегової охорони Фінляндії, на вимогу останнього був відведений в територіальне море Фінляндії, став на якір орієнтовно 2024-12-25 21:32. Там і перебуває станом на зараз на одному якорі, оскільки 2-й якір, як вже повідомили фінські ЗМІ, виявився втраченим…
UPD2. З серпня 2023 (з цим власником) працював виключно на перевезеннях російської нафти з портів Ленінградської області РФ (див. карту 2)
UPD3. В 2024 році виконав рейси з портів РФ в Балтійському морі до італійського порту Аугуста, Сицилія (на рейдову перевалку поза межами порту) в січні-лютому 2024 і до Індії в липні-вересні. У 2023 році - до Нігерії.
UPD4. І на завершення - відповідь на питання: "Шо це було (25.12.2024 з кабелем по дну Балтійського моря)???"
В 1-й частині нашій доповіді "Прогнозування деяких ризиків для безпеки Європи наприкінці 2024 - початку 2025 року", що була опублікована тиждень тому 17.12.2024 на BlackSeaNews, є такий фрагмент (див. фото 3, посилання на текст в коментарі):
....Отже, ЄС або коаліція країн Балтійського моря, разом з Норвегією та Великою Британією, рано чи пізно будуть вимушені застосовувати обмежувальні заходи щодо цього морського нафтового експорту, оскільки інших можливостей для цього світова географія не надає.
У відповідь Росія демонструватиме найвищий градус істерії та залякування за будь-яких спроб обмежити свій нафтовий експорт в Балтійському морі. Однак реальних засобів реагування, крім диверсійних, вона не має.
Тому завчасно і паралельно з обмеженням російського морського експорту нафти країнам Балтійського моря та Півночі Європи, включно з Великою Британією, варто посилювати протидиверсійні заходи, особливо стосовно комунікацій по дну Балтійського та Північного моря. вітроелектростанцій та інших об’єктів на шельфі.
* * *
А що це було? - відповідь/попередження РФ на рішення країн Балтійського моря зробити перші кроки по реальному обмеженню російського морського експорту нафти з портів РФ на Балтиці 16.12.2024....
Наші рекомендації країнам Балтійського моря були опубліковані в моїй статті в "Європейській правді" 19.12.2024 "6 кроків, щоб зупинити нафту з Росії: як ЄС може протидіяти морській торгівлі агресора" (посилання в коментарі). Зараз ми працюємо над їх доповненням. З урахуванням "реалій в полі", як полюбляють казати наші вороги😉🧐








анализ, рассея, фнляндія, санкції, беспредел

Previous post Next post
Up