Andrii Klymenko · Як з'являються наші політичні прогнози?

Oct 22, 2024 07:45

...В нас, тобто не в політологів чи професійних міжнародників🤣🤣😉. Ось наочний приклад.
У вересні 2024 з портів РФ в Балтійському морі вийшло 99 танкерів з сирою нафтою (наші власні дані). З них 6, тобто близько 6% обрало шлях до Індії, Китаю, Сингапуру, Малайзії не найкоротший, через Суецький канал, а навколо Африки (це + 12-14 днів, один день великого танкера коштує кілька десятків тисяч доларів). Зрозуміло чому? - Тому що хусіти стріляли по танкерах в Червоному морі.
За перші 10 днів жовтня, з російських портів Балтійського моря вийшло 32 танкери з сирою нафтою. Шлях навколо Африки обрали вже 7 танкерів, тобто майже 22%.
Судновласники - із РФ (ОАЕ), Греції, Туреччини.
Співставте цей ФАКТ з інформацією в минулому місяці про поставки з РФ друзям-хуситам ракет, в тому числі протикорабельних.
Будуть стріляти. І жодної політології😉🤣🧐 І в РФ про це знають... І сказали "своїм" судновласникам.


===
Ostap Kryvdyk
Так, тому, що зламати світову торгівлю енергоносіями (та і будь-яку торгівлю в цілому) - базова умова для примушення енергодефіцитних країн до переговорів. Чимось нагадує шантаж Африки голодом через блокаду українських портів і ударів по зернових терміналах. Ну, і непогана реклама для стабільного і безпечного «північного шовкового шляху».
---
Andrii Klymenko
Ostap Kryvdyk скоріше, їм вигідно зростання світових цін на нафта
===
Станіслав Юхименко
Хусити - то серйозні люди, їх глибоким занепокоєнням не налякаєш. Так що треба інвестувати у порти Південної Африки, а не в Суец)
===
Oleksii Stepura
Українські експерти, які запекло твердять, що він обов'язково нападе на НАТО, забувають, що першою відповіддю буде перекриття Зунду та Босфору для танкерів з рф-нафтою.

африка, рассея, санкції

Previous post Next post
Up