Aleksey Kopytko
28 февраля, Минск /Корр. БЕЛТА/. В 10-х классах школ Беларуси с 1 сентября появится новый интегрированный курс "История Беларуси в контексте всемирной истории". Об этом сообщил министр образования Андрей Иванец на заседании коллегии Министерства образования "Об итогах работы Министерства образования Республики Беларусь за 2023 год и основных задачах на 2024 год", передает корреспондент БЕЛТА.
"Планируем, что с 1 сентября 2024 года все десятиклассники перейдут на изучение новой интегрированной дисциплины "История Беларуси в контексте всемирной истории". Сейчас для школьников "История Беларуси" и "Всемирная история" - два разных предмета, которые не имеют тесной связи. Но именно этого интегрированного представления об историческом процессе не хватало системе образования", - сказал Андрей Иванец.
===
Сергій Громенко
це клєвєта, я знаю Andriy Ivanets, він - не міністр в Білорусі!
---
Aleksey Kopytko
Сергій Громенко чужая душа - потёмки!
=====
Алі Татар-заде · погляд здалеко збоку
українські шкільні предмети поступово варто переводити з вузькофахових на широкопрофільні
Щоб для простоти, скажу що мають бути не курси історія, література, а єдний гуманітарний блок, в який також додано мистецтва
соціальний блок (право, психіка, філософія)
науковотехнічний блок, природничий блок
і - зараз мене проклянуть - патріотичний блок.
В залежности профілю, кожний цей блок подавати або мінімально, або середнє або максимальне - з урахуванням, що одна дитина все не подужає на максимумі, та й середній рівень буде важко.
Це потребує перенавчання вчителів, а то у свою чергу вимагає щоби після введення реформи була якась недоторканість її хоча б років на 20.
Зараз майже всі предмети що є у школі, давно є мультидисціплінарними.
На прикладі більш мені зрозумілого гуманітарного блоку покажу, як се працює.
Одна дівочка нехай вивчила всі дати і за це отримала хорошу оцінку.
Не треба казати, що вона неправильно вчилася. Вона вчилася як могла.
Інша дитина, припустимо хлопчик, дати майже не помнить зате вміє розповісти захопливі біографії.
Йому теж хороша оцінка.
А третя дитина вміє навести вірші та літературні твори, що обігрують цю подію. Їй теж оцінка хороша.
А четверта намалює картину чи напише пісню, уявіть собі.
Ми не робимо однакових людей.
І виставляти це в ідеал теж не варто.
Головна місія школи - щоби дитині ... було цікаво і приємно хоча б на уроках.
А може і після них, коли бере надім домашку.
У проміжках дитину цькують ровесники, дорослі та аноними в інтернеті, вона нещасно закохана, вона боїться поглянути в дзеркало а раптом там нові прищі на носі, і тут ми ще б'ємо її томярами по голові.
Хай споминає шкількі часи як щасливі.
Як її цінували за ті таланти, що має.