На цих вихідних в партизанських лісах Чернігівщини відбулась Шишкіна школа ЖЖ. Виокремив трохи корисних речей для себе.
Даша
daryadarya, ведуча спільноти "Школа ЖЖ" про корисні нюанси при оформлені блогу та постів.
- Тематична фотка на початку є необхідно, вона прикрасить будь-який пост.
- В коді фотографії варто прописувати її назву або ключові слова, щоб її відображало в пошуці.
- Кнопки соцмереж, як і весь текст до першого абзацу, необхідно ховати під кат.
- Кожен тег(мітка) - це окрема рубрика, їх повинно було небагато і є сенс виділити день-другий для їхнього впорядкування.
Ігор
ibigdan, директор ЖЖ -Україна розповідав про реклама в блогах та ділився досвідом співпраці з різними компаніями.
- Неважливо про що ти пишеш, головне що б це було від душі.
- Щоб почати необхідний всього один крок - почати.
- Часто рекламодавці в моєму блозі - мої ж читачі.
- Якщо продукт хороший, можна брати бартером.
- Реклама в блозі відрізняється від реклами в змі миттєвим фідбеком (коментарями).
- Рекламодавцю необхідно бути впевненим в якості продукту щоб просувати його в блозі, інакше ефект може бути зворотнім.
- Замість банальної прямої реклами краще шукати індивідуальні рекламні ходи (Конкурси, блогтури, тест-драйви і тд.)
- Креативна реклама хороших речей завдяки блогам отримує вибухове додаткове поширення.
- Якщо пропонований рекламний продукт геть поганий (наприклад пропаганда Путіна) краще зразу відмовитись.
Діма (Дмитро Базилевич, піар-менеджер Wargaming.net, відомою своєю грою "Танчики"), розповідав про особливості співпраці з блогерами з іншої сторони барикад, як замовник.
- Елементи гри можна і потрібно задіювати при веденні блогу.
- Довгостроковий бізнес або просто ведення справ потребує стратегічного планування.
- Одним - з фільтрів послати/не послати, є те чи людина розуміє чим може бути корисною мені.
- Але, якщо людина з порога заявляє, що знає, що мені потрібно, я вже знаю як її послати.
- Якщо ж, я бачу, що партнер знає свою аудиторію, знає свої канали інформації і готовий розумно шукати компроміс нашої взаємодії, то такий партнер пройде відбір.
- В комунікаційному бізнесі дефіцита два: час та компетенція, компетентний партнер суттєво економить ваш час.
- Тому, якщо ви людина компетентна в своєму ремеслі у вас хороші шанси стати довгостроковим партнером.
Аня
puristka_maga, Посол ЖЖ в Криму, поділилась секретами підготовки статті, як професійний журналіст.
- Кожна стаття потребує підготовки, збору матеріалу, плану написання та перевірки на грамотність. (спірна думка, їй-бо, хоча)
Сергій
aquatek_filips, один з найкращих фотоблогерів України.
- Люди не люблять обман - будьте чесні з своїми читачами.
- Пост пишеться не для топу, а для читачів.
- В фоторепортажі повинен бути сюжет, а не просто набір фоток. Сюжет можна планувати заздалегідь або формувати на місці, але він мусить бути.
- Непотрібно постити велику кількість фото - вмійте вибрати найкраще.
- Зазвичай вдала фотосерія - 6-8-12 фотографій. Під кожною фоткою має бути підпис.
- Профі не роблять 50 фоток з одної точки, часто вони роблять один кадр, але він може бути геніальним.
- В фоторюкзаці має бути місце для всього необхідного, наприклад для пляшки віскі)).
- Для репортажних фото неважлива ціна та марка фотоапарату,навіть якість фотографії, головне що вони передають момент події. (наприклад,цегла що прилітає в голову поліцейського).
- Фотокамера на телефоні дає можливість оперативно викласти репортажні фото.
- Пейзажна ж фотографія - це творчість.
- Копірайт потрібен, головне що він не був надто великим та відволікаючим.
Наті
nata_scherbina навіть нічого говорити не довелось - все було написано на спині.)
Спасибі
ibigdan,
daryadarya,
aquatek_filips,
dva_loskutka,
holy_mozart,
nata_scherbina,
to55,
reklammer,
a_s_k_e_t,
el_uba,
puristka_maga,
roman_shmorin,
zor_ka,
stihiynaya_haha,
igor_salnikov,
djuplin,
elenaprime,
risunia,
oll_vill,
nigorbachev,
yellow_mamba,
kosiat,
kinoslasher,
macka_gothika,
dennislapin,
questrum,
kmayboroda,
olga_kulaj,
arturian07,
ykarapetyan,
bratgoblin,
isumrud1409,
pashtet_77,
sicheslavets,
kotyaro,
ma_non_troppo,
onestarlife за хорошу компанію!
Генеральні спонсори події: