Трохи корисних речей зі Шишкіної школи ЖЖ

Dec 25, 2013 16:23


На цих вихідних в партизанських лісах Чернігівщини відбулась Шишкіна школа ЖЖ. Виокремив трохи корисних речей для себе.

Даша daryadarya, ведуча спільноти "Школа ЖЖ" про корисні нюанси при оформлені блогу та постів.
  • Тематична фотка  на початку є необхідно, вона прикрасить будь-який пост.
  • В коді фотографії варто прописувати її назву або ключові слова, щоб її відображало в пошуці.
  • Кнопки соцмереж, як і весь текст до першого абзацу, необхідно ховати під кат.
  • Кожен тег(мітка) - це окрема рубрика, їх  повинно було небагато і є сенс виділити день-другий для їхнього впорядкування.



Ігор ibigdan, директор ЖЖ -Україна розповідав про реклама в блогах та ділився досвідом  співпраці з різними компаніями.
  • Неважливо про що ти пишеш, головне що б це було від душі.
  • Щоб почати необхідний всього один крок - почати.
  • Часто рекламодавці в моєму блозі - мої ж читачі.
  • Якщо продукт хороший, можна брати бартером.
  • Реклама в блозі відрізняється від реклами в змі  миттєвим фідбеком (коментарями).
  • Рекламодавцю необхідно бути впевненим в якості продукту щоб просувати його в блозі, інакше ефект може бути зворотнім.
  • Замість банальної прямої реклами краще шукати індивідуальні рекламні ходи (Конкурси, блогтури, тест-драйви  і тд.)
  • Креативна реклама хороших речей  завдяки блогам отримує вибухове додаткове поширення.
  • Якщо пропонований рекламний продукт геть поганий (наприклад пропаганда Путіна) краще зразу відмовитись.


Діма (Дмитро Базилевич, піар-менеджер Wargaming.net, відомою своєю грою "Танчики"), розповідав про особливості співпраці з блогерами з іншої сторони барикад, як замовник.
  • Елементи гри можна і потрібно задіювати при веденні блогу.
  • Довгостроковий бізнес або просто ведення справ потребує стратегічного планування.
  • Одним - з фільтрів послати/не послати,  є  те чи людина розуміє чим може бути корисною мені.
  • Але, якщо людина з порога заявляє, що знає, що мені потрібно, я вже знаю як її послати.
  • Якщо ж, я бачу, що партнер знає свою аудиторію, знає свої канали інформації і готовий розумно шукати  компроміс нашої взаємодії, то такий партнер пройде відбір.
  • В комунікаційному бізнесі дефіцита два: час  та компетенція, компетентний партнер суттєво економить ваш час.
  • Тому, якщо ви людина компетентна в своєму ремеслі у вас хороші шанси стати довгостроковим партнером.
 Аня puristka_maga, Посол ЖЖ в Криму, поділилась секретами підготовки статті, як професійний журналіст.
  • Кожна стаття потребує підготовки, збору матеріалу, плану написання та перевірки на грамотність. (спірна думка, їй-бо, хоча)
 Сергій aquatek_filips, один з найкращих фотоблогерів України.
  • Люди не люблять обман - будьте чесні з своїми читачами.
  • Пост пишеться не для топу, а для читачів.
  • В фоторепортажі повинен бути сюжет, а не просто набір фоток. Сюжет можна планувати заздалегідь або формувати на місці, але він мусить бути.
  • Непотрібно постити  велику  кількість фото - вмійте вибрати найкраще.
  • Зазвичай вдала фотосерія - 6-8-12 фотографій.  Під кожною фоткою має бути підпис.
  • Профі не роблять  50 фоток з одної точки, часто вони роблять один кадр, але він може бути геніальним.
  • В фоторюкзаці має бути місце для всього необхідного, наприклад для пляшки віскі)).
  • Для репортажних фото неважлива ціна та марка фотоапарату,навіть якість фотографії, головне що вони передають момент події. (наприклад,цегла що прилітає в голову поліцейського).
  • Фотокамера на телефоні  дає можливість оперативно викласти репортажні фото.
  • Пейзажна ж фотографія - це творчість.
  • Копірайт потрібен, головне що він не був надто великим та відволікаючим.

Наті nata_scherbina навіть нічого говорити не довелось - все було написано на спині.)

Спасибі
ibigdan,
daryadarya,
aquatek_filips, dva_loskutka,
holy_mozart, nata_scherbina,
to55,
reklammer, a_s_k_e_tel_uba,
puristka_maga,
roman_shmorin, zor_ka, stihiynaya_haha, igor_salnikov,
djuplin,
elenaprime, risunia, oll_vill, nigorbachev, yellow_mamba, kosiat, kinoslasher, macka_gothika,
dennislapin, questrum,
kmayboroda, olga_kulaj, arturian07, ykarapetyan, bratgoblin, isumrud1409, pashtet_77,
sicheslavets, kotyaro, ma_non_troppo, onestarlife за хорошу компанію!

Генеральні спонсори події:


 


блогосфера, блогери, школа жж

Previous post Next post
Up