Для чого наступати на граблі або шлях голландців до велодоріжок.

Sep 10, 2013 12:17

Відеоісторія від урбан-руху "Липнева", розповідає про те як Нідерланди після Другої світової війни стали на шлях автомобілізації, до чого це привело, скільки їм це коштувало і чого не варто повторювати країнам пострадянського простору.( Read more... )

липнева, третій сектор, велорух

Leave a comment

Comments 6

(The comment has been removed)

forko September 10 2013, 09:39:04 UTC
1 Велосипеди явно зручніші для використання в центрі міста ніж авто, особливо на вузьких вуличках. А широкі вулиці є і в нас у нових районах.
2. Уклонів не бракує і в інших містах, а Львів все ж не гірське поселення)
3. Бруківка може бути на пішохідній частині. Велодоріжки й так мають окреме покриття.

Reply


line_o September 10 2013, 09:30:50 UTC
а я думаю, що у фоні триндить )

Reply

forko September 10 2013, 09:39:49 UTC
ти про переклад?)А,зрозумів. Вімео запускає зразу перегляд відео - сховав під кат.

Reply

line_o September 10 2013, 10:20:23 UTC
ага :) я про це

Reply


wisniewski September 10 2013, 10:17:46 UTC
У нас на эти грабли уже наступают, потому что автомобиль уже не просто средство передвижения.
Кстати, про рельеф местности тоже верное замечание.

Reply

forko September 10 2013, 10:58:33 UTC
в нас авто показник статусу та засіб для вкладення коштів.

Reply


Leave a comment

Up