Originally posted by
vaenn at
і про марки з жіночим обличчям. частина перша: етнографічні образи Продовжуємо розмову - цього разу просто про красиві картинки.
Якщо серед зображень реальних осіб жінки складають категоричну меншість, то коли мова йде про картинки з етнографії - ситуація змінюється. Жіночі зображення використовуються (разом з чоловічими й самі по собі), здається, набагато частіше, ніж суто чоловічі (хіба що марка презентує якийсь традиційний тип чоловічої діяльності - таке теж бувало). Причини, мабуть, очевидні - більший градус кавайності плюс прикольні строї. Жіночі ролі там цілком традиційні, але, дивлячись на серії марок деяких держав взагалі важко повірити, що у них там жінки є. З Україною не так. А загалом “етнографічні” марки поділяються на кілька типів:
* презентація побуту/традиційної діяльності;
* презентація (елементів) костюмів;
* презентація традицій (переважно обрядів).
І це логічно - все ж таки марки - штука експортна, і серед них є надзвичайно прикольні. Далі я спробую згрупувати марки за цима умовними категоріями. Рік випуску окремо згадувати, мабуть, не буду - його можна роздивитися на зображенні Але якщо з’являться питання - запитуйте.
Отже приклади корисної діяльності опинилася на марках вже у перших серіях, що були видруковані за незалежності. Була така лінійка “Давня Україна”, у неї входили марки “Чумаки” і всякі інші. Ну й “Жниці” були.
Трохи раніше вийшло кілька марок, присвячених діяспорянам. У рубрику згодяться.
За посиланням багато картинок, але вони неважкі.