Включаю кассету - там поют сиськи,
Открываю журнал - там сиськи,
У моего брата в школе огро-о-омные сиськи,
А у меня таких сисек нету !
Найпиздоватіша і найнепотрібніша професія в світі український соціолог - професія маркетолога. Особливо в наших українських реаліях. Таке враження щоб потрапити туди працювати треба :
1. Сіські.
2. Знання англійського ( в нормальну іноземну компанію)
3. Повна непрофпригодність.
4. Просто тупість.
Мені, як людині яка вже давно працює у виробництві реклами цього не знати..
Випадково побачив цю картинку згадалася одна ржачна історія.
Отримали ми замовлення від однієї дуже відомої компанії, яка виробляє енергетичні напої на виробництво промотумб для їх промоутерів. Спочатку дизайнери намалювали зо два десятки варіантів, з горем по полам таки затвердили один з них. Потім була моя робота втілити в матеріали і бабло намальовану картину. Так як ціна на матеріали дуже часто не співпадає з готовністю замовника за за це платити, матеріали мінялися, мінялися розміри ( для здешевлення). Само собою ц все затрерджувалося в замовника, а зокрема в головного маркетолога відділу маркетинку цієї ж відомої компанії. І ось чудо ! Все всіх влаштувало - почали виготовляти сигнальний зразок.
Трошки про виріб . Це така півтораметрова хуйня з чорного акрилу, краї округлі ( уявіть, як воно - гнути оргскло великим радіусом) , посередині світиться білим з золотими краями логотим.... Тиждень мучилися.
Приходить ця корова до нас в офіс затверджувати його. Попили кави з директором, попизділи про щось.Заходить вона до нас в кабінет. Включили, показали що світиться... і тут вона навіть не підійшовши до неї ( півтораметрової , сука , тумби ) заявляє. Все супер! тільки триба зробити її на 3 (!!!!!) міліметра ( !!!!!!!!!! ) нижчою. Ми, звичайно, сказали що все переробимо. Перечекавши три дні показали цю саму тумбу їй. Все підійшло.
Увага питання.
Нахуя був їй цей показ свого "фе"?
Я вже мвчу про " я хочу, щоб чорний світився...."