Про Амстердам. Частина десята. Вечір. Ніч. Ранок. Прощання

Про Амстердам. Частина восьма. Трошки літечка
Про Амстердам. Частина дев'ята. Музейна

Все закінчується.
Ось і час закінчувати розповідь про нашу з Оленкою подорож до Амстердаму, яка відбулася ще аж в зимку 2018 року. Сьогодні останній пост про ту поїздку.

Отож, залишивши Оленку насолоджуватися витворами мистецтва в Rijksmuseum та Stedelijk Museum Amsterdam, я міські вирущив фоткати вечірній Амстердам. Нарешті погода хоч якось цьому сприяла.Сів на трамвайчик, щоб швидше добратися до центру, але тут виникла проблема. Проїздний, який був включений до I am Amsterdam Cart закінчився, у вагоні , куди я сів кондуктора не було (це був якийсь історичний трамвайчик), тож я підійшов за квитком до водія. Решти з 20 євро в того не виявилося, в мене ж з собою не було карти з пейпесом на яку він натякав... ловити штраф мені не хотілося, тож довелося вийти на наступній же зупинці. Але нема горя без добра... "наступною зупинкою" виявилася площа Рембранта. Зовсім нещодавно я бачив "Нічну варту" у вигляді картини, тепер же вийшло потрапити між дійових осіб).

Наступного трамваю вирішив не чекати. посунув в сторону центру пішки, по ходу фоткаючи чудове місто.Ці канали можна фотографувати безкінечно.

Так вже склалося, що забрів до Кварталу червоних ліхтарів ( випадково, Оленко. випадково!).

Але є тут одна дууже мальовнича вуличка...Тож в певній мірі дорога сюди була свідомою.

Як на мене це одне з наймальовничиших місць в столиці Нідерландів ( звичайно ж серед тих, що я бачив). Знаходиться неподалік Залізничного вокзалу і Церкви св. Миколая (Basiliek van de Heilige Nicolaas).Орієнтиром вам хай буде адреса Oudezijds Voorburgwal 10.

Єдина панорамка зроблена мною в Амстердамі, зроблена саме тут. Клікається.

А от, власне, і сам Залізничний вокзал.

Поряд з вокзалом багато причалів, звідси в тому числі стартують екскурсійні кораблі, які возять туристів каналами Амстердаму.

А я ж вирушив далі бродити містом.
Без певної мети, без певного напрямку, з улюбленою музикою в навушниках.
Саме так міста пізнаються краще за все. Принаймі для мене це найулюбленіший спосіб).

Хоча що тут пізнавати.. Амстердам прекрасний.

У будинках почали запалюватися вікна, отже час повертатися на музейну площу, де ми домовилися зустрітися з Оленкою.

Очікуючи, поки Оленка вийде з музею пофоткав трохи. Вже зі штативу.
От такий от модерновий Музей Ван Гога (Van Gogh Museum).

Концертхолл ( Het Concertgebouw), також розташований на Музейній площі.

Стеделек-музей (Stedelijk Museum Amsterdam). Схожий на величезну ванну). Сучасне мистецтво - воно таке.

А це вже ми вдвох пішли гуляти нічним Амстердамом.

Завернули на знаменитий амстердамський Квітковий ринок (Bloemenmarkt) на каналі Сінгель (Singel). Зайшли купити сувенірів, в тому числі і цибулин всесвітньо відомих голандських тюльпанів.

Прогулялися вздовж каналу Рокін ( Rokin)...

Пройшлися повз Кололівський палац (Koninklijk Paleis Amsterdam). Ввечері тут було на диво мало туристів. Хоча трохи похолодало було.

Пішли далі бродити і фоткати нічні канали.

По дорозі викурили косячок, що в нас залишався... завернули в район Йордан ( Jordan) - мені здається він найбільш атмосферний в місті).

Канали, канали, канали... Вони не набридають. Хоч і здається, що вони схожі це зовсім не так)).

Підмерзли і рушили в сторону хосту.
Ми так і не виділили часу виїхіти за межі Амстердаму, щоб побачити знамениті нідерландські вітряки.
Але в останній от вечір знайшли один. Зовсім поруч з місцем де ми жили. Цей вітряк обслуговував старовинну Лісопилку ( Molen De Otter (1631)).

Тут же, неподалік, розташовано два цікавих житлових будинки.
Збудованих зовсім нещодавно в формі пірамід вони стали однією з архітектурних принад міста.

А це вже фото з наступного ранку, коли ми зібравши речі і виселившись з хосту вирішили трошки прогулятися містом перед поїздкою в аеропорт. Мартин нам ось співчуває.

Йшли тим самим шляхом. яким вчора поверталися. При світлі сонця все виглядає зовсім інакше. Але не менш атмосферно.

Цікава індетифікація будинків). Всі квіточки різні).

Трохи про нас трафарет. Приблизно з таким от ентузіазмом ми збиралися летітти додому).Доречі, зверніть увагу на недопалки і не ідеалізуйте закордон.

За законом западла погода стояла просто чудова. Потепліло, небо стало блакитним)). Кажу ж - западло.

Пам'ятник неведимці).

Несподіваний житель вийшов зранку на свій ґанок).

Гуляли ми тут.. не гуляли)) А пофіг же) Просто тут красиво.

Нова церква ( De Nieuwe Kerk) - так і не вийшло в нас потрапити до середини, хоча пару разів намагалися. От він привід приїхати сюди ще раз! Правда?))

Йшли ми сюди, щоб поснідати знаменитим голандським оселедцем ще разок. От тут, за королівським палацом є точка. А далі трамвай і дорога в сторону аепорорту. Про це я вже писав в першому пості. Коло замкнулося.
Бувай прекрасний Амстердам, Я обов'язково ще раз понаїду.
А ви не перемикайтеся, бо в мене ще багато фоток не розібрано з різних країн і міст. Буде цікаво. Не перемикайтеся.

Якщо ви збираєтеся кудись пождорожувати, то можете трошки зекономити на житлі, забронювавши його через мої реферальні лінки:

www.airbnb.ru/c/shuras1

На airbnb треба зареєструватися
І зробитити перше бронювання від 75$, то 39$ отримаєте назад

Якщо ви юзаєте Booking.com, то зекономте собі 15 $ забронювавши щось через це ось посилання

Ну і мені щось перепаде)).

Оригінал публікації ось туточки

фото, урбан, 650 d, подорожі, фото18, оленка, ранок, позитифф, амстердам, зима, нічне, нідерланди, вечір, краса, цікаве