Caltrain - залізнична лінія, що через Силиконову Долину з'єднує Сан-Франциско та Сан-Хосе.
Громадський транспорт не тільки смокче дотації з бюджету, а й береже природу.
Автомат для купівлі квитків. Дистанція поділена на зони, таким чином, вартість квитка пропорційна відстані. Квиток чорно-білий,
замість голограм і водяних знаків має лише кілька слів і цифр, які, втім, дуже розбірливо видні. На відміну від автоматів у Берліні,
управління інтуітивно-елементарне.
Вікна за старою традицією не миють.
У деяких потягах підлога у проходах другого поверху є, а у деяких, як у цьому - немає. Контролер перевіряє квитки щопоїздки, але
невідомо, в якій саме зоні він зайде. Квиток треба компостувати до входу в транспорт. Ціна квитка у дві сторони дорівнює ціні денного
проїзного (його компостувати не треба).
Кінець платформи не тільки виділений кольором попереджувальних знаків, а й відчутний на дотик.
Проте, безумовно, найкраще у цих потягах - розетки під столами.
І спеціальні вагони для велосипедів.