Кілька днів тому на сторінках Агентства стратегічних досліджень з'явилася стаття Антона Громикіна під назвою Легенда о «крепких хозяйственниках» (
http://sd.net.ua/2010/01/22/legenda_o_krepkikh_khozjajjstvennikakh.html). Стаття цікава, бо суголосна
(
Read more... )
"Інвестиції це прерогатива бізнесу, тобто передовика у ризику. Українські забарикадовані від міжнародного бізнесу олігархи навряд чи до таких належать. Ті зроблені з того ж самого тіста, що й пенсіонери чи студенти, які вимагають собі краще життя за рахунок інших чи робітники, які готові пробити землю касками під гомін вимог про достойну зарплату коштом інших, але не готові перейти у більш оплачувані галузі для досягнення такого ж ефекту, не сідаючи на голову співвітчизникам."Мені здається тут деяке протиріччя. Чи то забарикадовані олігархи у змові щодо низької оплати праці, чи то ринок праці. Звичайно по галузям ситуація різна. Але ті самі шахтарі можуть хіба що лахнути в Росію на заробітки, тобто з цього "ринку" взагалі ( ... )
Reply
От в цьому наш місцевий роботодавець, тобто сама наявність можливості вибору для робітника його бентежить. Ну хіба він не жадібний мудак?
Reply
Reply
А не жадібний?
Reply
Reply
Це не жадібний, а мудрий :)
А от якби покупець домовився з іншими купувати тільки по 200 і не більше, ото був би жадібний. А якби ще закликав не випускати продавця на інші ринки ...
Роботодавець теж людина, і він діє абсолютно так само, як і усі інші - мінімізує витрати усіма можливими шляхами.
У тому числі діє неринковими методами, вчиняє змови та намагається перекрити кордони :)
Reply
Reply
Часто виходять лише на притидію змовам чиновників та олігархів, наприклад одномоментно підняти для всіх комунальні тарифи (при тому, що списують собі борги), ціни на транспорт при відсутності інформації про ціноутворення.
От наприклад у нас чинуші розповідають, що собівартість проїзду в маршрутках 9 (дев'ять!!!) гривень. Підняли всюду до 3,5, після "стукання касками" спустили до 2,5 частина. От ті шо по 3,5 їздять напівпусті.
Інша справа боротьба за субсидіїї, пільги та інший соціалізм.
Reply
От ті шо по 3,5 їздять напівпусті.
Так і має бути, не треба звикати до забитих вщерть автобусів.
Reply
+100500. З тисяч український навколо-айті підприємств варті уваги, може, п'яток. І ще штук п'ять іноземних, які звідси ще не втекли. Інші - ну їх нафіг, мати з ними справу.
Reply
Leave a comment