Метро НЙ vs МСК

Mar 31, 2011 19:28

image Click to view

Все, що прийшло в голову ( Read more... )

metro

Leave a comment

Comments 25

yvanko April 1 2011, 02:03:47 UTC
А разве лифты не для инвалидов?

Reply

expialidociouz April 1 2011, 02:04:35 UTC
0_0

Reply

yvanko April 1 2011, 02:11:12 UTC
Ну я зимой ехал из Борисполя через метро, садился на Красном Хуторе и как раз ехал на лифте, т.к. у меня сумка была, ЕМНИП, там был знак для инвалидов.

Reply

expialidociouz April 1 2011, 02:12:26 UTC
А, ну так. Питання в тому, чому всюди ліфти для всіх людей, а в Києві - для інвалідів. Прям як з гуртожитками.

Reply


sunshine_ok April 1 2011, 02:37:32 UTC
В Сан Франциско всі вільно переходять між вагонами і ніхто їх не зупиняє...

Reply

expialidociouz April 1 2011, 02:41:23 UTC
Так і в НЙ не зупиняє, але чи це дозволено?

Reply


yvanko April 1 2011, 02:39:26 UTC
Кстати, очень дешевый проезд, как в Виннипеге)

Reply

expialidociouz April 1 2011, 02:41:52 UTC
2.25? У 2009 було $2

Reply

yvanko April 1 2011, 02:43:41 UTC
2,50 вроде как.

Reply

expialidociouz April 1 2011, 02:45:14 UTC
Він збрехав. Подивись на сайті. Він купує картку за $10, на екрані пише +70с бонус, після проїзду залишається $8.45

Reply


dereks April 1 2011, 15:45:57 UTC
1. метро в СРСР ніколи не виконувало суто транспортної функції. За невеликим винятком немає потреби копати метро так глибоко. У відео ж сказано, про усілякі об'єкти стратегічного значення і т.д. Звідти і міліція. Це не рахуючи суті спадку "комуністичного стилю життя ( ... )

Reply

expialidociouz April 1 2011, 18:15:40 UTC
Метро і не всюди копали глибоко. Навіщо стаціонарні пункти міліції на "глибоких терористично небезпечних" станціях Дарниця чи Лівобережна?

Те, що щось є в Іспанії, не означає, що це добре і має сенс. Чого ДАІ щось взагалі отримує я не знаю, сенсу в існуванні цієї структури нема. Взагалі існують приватні суди для вирішення дрібних суперечок, хоч і не в Україні. Якщо міліція фінансується з бюджету метрополітену, це змінює питання. Тоді неясно, чому державна структура має монополію на охорону конкретного підприємства. Можливо, я справді не розумію публічного інтересу, але це моя позиція. У мене є приватний інтерес, який полягає в тому, щоб охорона підприємства мала обмежені повноваження і не мала права обшукувати і заарештовувати людей. Міліцію в разі потреби я сам можу викликати, руки не відсохли.

Reply

dereks April 1 2011, 22:53:22 UTC
Паааашаа, ти краще зітри цей коментар свій, а я нікому не скажу, що ти не знаєш що таке арбітражний суд і що в Україні вони інсують з 1931 року. І так, для вирішення дрібних суперечок. No puns intended.

А міліція за законом тебе обушкати не може, ні в метро, ні на вулиці, ні у тебе вдома, якщо у них немає на це дозволу суду.

//Тоді неясно, чому державна структура має монополію на охорону конкретного підприємства.

А чого взагалі державна структура має монополію на охрону громадського порядку? Як показує багаторічний досвід, це створює конфлікт інтересів, широкі можливості для зловживання службовим становищем, корупції, недостатньо мотивацію, а також низьку якість надання послуг з охрони громадського порядку в наслідок відсутності конкуренції у цьому сегменті ринку?

Reply


timbes5 April 2 2011, 13:17:07 UTC
дивитися таке досить важко
тому просто уточнення: В Україні думають, що ліфти - для інвалідів і для пенсіонерів, і саме тому вони ніколи не працюють. і взагалі враження, що при будівництві їх проектують так, щоб вони й не могли використовуватися.

Reply


Leave a comment

Up