Едмонтон. LRT (легке метро). Потяги

Nov 30, 2010 00:42

Почнемо з потягів. Про саме метро в цілому і кожну станцію окремо йтиметься пізніше.



Потяги у Едмонтоні обладнані дзеркалом заднього виду (ця деталь здавалась мені очевидною до того, як я побачив потяги системи BART). Працівника, який показує машиністу з платформи "давай, їдь уже", нема.



Двері відчиняються кнопкою, як ззовні,



так і зсередини.



Зверху вагони обладнані старими гучномовцями і чимось подібним до гасової лямпи.



Ви справді відразу звернули увагу на розмір дірки між потягом і платформою? Тепер зауважте, що лише окремі двері вагонів пристосовані для неповносправних.



У цих виходах палка-трималка зміщена в бік, що дає простір для візків. Це може наштовхнути необережного читача на думку, що палка там взагалі є. У переповнених метрополітенах у годину пік на ній могли б залишитися пара-друга пасажирських мізків, але для Едмонтона це питання не стоїть.



Львівські трамваї згадалися не дарма. Зроблено в Німеччині.



На третій наклейці не любитель собак, а незряча людина. Сама поява її на наклейці свідчить про те, що люди можуть собі уявити користування метро незрячими.



Вигляд вагону зсередини. Вагони чіпляються одне до одного, а не з'єднані у одну довгу трубу (що дозволяє чіпляти додаткові вагони в години пік і знімати їх тоді, коли вони не потрібні).



Під сидіннями ви знайдете лише дві речі: пісок



або радіо



Проїжджаємо типовий столичний пейжаж.



У потягах улюблена північноамериканська звичка класти ногу на все, що знаходиться перед носом, поставлена під загрозу. Усюди окрім потягів (де люди таки не роблять цього) вона працює на відмінно.



Якщо зайти у перший вагон, можна дивитися вперед. Ні, тут нема безпілотного хайтеку як у Ванкувері, Копенгагені чи Дубаї. Машиніст присутній на своєму місці, а кабіна надійно відділена від салону.



Просто у стінці на протилежній від водія стороні є віконце, через яке можна піддивлятись.



У вагонах люди слухають музику в навушниках, читають книжки, граються з електронними пристроями чи говорять.



Останнє відрізняє північноамериканське метро від пострадянського. В Києві чи Харкові в метро зазвичай мовчать. Можна припустити, що "там неможливо говорити через шум" чи специфіку розташування сидінь, але це не заважає іноземцям говорити в радянському метро. В автобусах, між іншим, поведінка не відрізняється, хоча вони майже не шумлять. Культура така.


canada, public transport, edmonton, metro

Previous post Next post
Up