Начнем, например, с системы власти. Что, если сократить Численность Верховной Рады до 60-80 человек? Мы сразу убиваем нескольких зайцев: 1. Сокращаем бюджетные расходы. 2. Страна будет знать своих «героев» в лицо. 3. Многие партийные лидеры, наверняка, испытывают серьезные трудности, когда дело доходит до формирования партийного списка
(
Read more... )
У Верховній Раді працює більше 5 тисяч чоловік!!! Ці двісті-триста чоловік перейдуть в помічники депутата, або займуть ще якісь достойні їх місця. І іфінаснсуватимуться майже на тому самому рівні.
Ніде, в жодній країні Європи немає такої чисельності представництва, крім карликових держав. Єдиний позитив від Вашої пропозиції - буде простіше кнопкодавам голосувати чужими картками, бо стане менше карток і кнопок.
Адміністратична реформа - це не стільки упорядочення державних інституцій, а перш за все прийняття зокону про держ. службу, де буде РОЗМЕЖУВАТИ Політика і Чиновнка, Бізнес і Чиновника. Потрібно утворити чиновника…
Чиновник - це невиборна особа, яка забезпечує функціонування державної машини. Політик - виборна особа (депутат, міністр, президент, мер...)
Ю. Єхануров про це в простій доступній формі.
http://blogs.pravda.com.ua/authors/ekhanurov/4b98c3e302aae/
І про реформу соціальної політики -
http://blogs.pravda.com.ua/authors/ekhanurov/4ba1e32b2c767/
Программа «Прагматичний вибір» і План дій Уряду 2009-11 р..
http://yekhanurov.com/ua/strategy/
Це краще із запропонованого, що читав в останні роки в Україні.
Антикризова програма «Прагматичний вибір» розроблена групою науковців на чолі з Почесним президентом Спілки підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України Ю.І.Єхануровим.
Reply
"Це не є реформою. А банальним скороченням.Але не бюджетних коштів чи кількості працюючих в Раді, а лише народних депутатів."
Во-первых,рефо́рма (лат. reformo ) - перетворення, що вводиться законодавчим шляхом.
Во-вторых,это один из вариантов возможного развития событий. И, при условии, что реформы проводятся для галочки,-наиболее вероятный вариант. А нам реформы нужны для галочки?
Специалист, в предложении сократить численность ВР, не заметит существенного улучшения. А вот для тех, кто глубоко не копает и интересуется политикой на уровне эмоций,- это весомый аргумент в Вашу пользу.Возьмем как пример Тимошенко. У неё не только предвыборные программы построены на одних эмоциях, но и вся работа на посту Премьер-министра - сплошная эмоция. А уровень поддержки избирателей всем на зависть. В наших конкретных условиях более важно суметь провести в ВР большинство из порядочных людей, чем знание того, что нужно делать, когда такое большинство уже имеется. Популизм? Да. Но разве Вы "изменяете" своему избирателю,своим взглядам? Нет. Для вашего избирателя это не принципиально и для настоящих реформ это не принципиально, а поддержку избирателей Вы получите.
"Єдиний позитив від Вашої пропозиції - буде простіше кнопкодавам голосувати чужими картками"
Вы считаете, что при численности ВР в 60 депутатов задача понажимать кнопки для «кнопкодавов» сильно упроститься? А что, при 450 кнопкодавы испытываю какие-то трудности? Не успевают нажимать?
За ссылки спасибо.Кое-что успел прочтать и полностю согласен и с Вами и с Ехануровым. За Еханурова обидно, что знания и опыт такого специалиста Государство не использует.
Сразу вспомнился М.Бродский...читаю его блог,- желание что-то улучшить вижу, энтузиазм вижу, понимания проблем не вижу.
Reply
Але скорочувати витрати на державні чиновницькі структури потрібно. Потрібна повноцінна територіально-адміністративна реформа - скорочення чисельності районів і т.п.
Де справді можна і потрібно скоротити чисельність - так це у представницьких органах місцевого самоврядування. У Києві - 120 депутатів, у інших обласних і міських радах - близько цього.
цілком можна скоротити щонайменше удвічі кількість місцевих депутатів і скоротити витрати у 1,5 рази!
Reply
Існуюча система депутатского предствавницьтва почала формуватися декілька століть назад. В той час, мати великий за чисельністю Парламент було виправдано, особливо в умовах великої теріторії та відсутності швидких засобів зв*язку. Кожен депутат,тоді, був "зв*язківцем" зі своїм виборчим округом. Але час змінив зовнішні обставини. Ми маємо сучасні ЗМІ, телефонію. Інформацію з будь якої проблеми, з будь якого місця можна отримати майже миттєво. Сенсу мати великий Парламент, заснованому на парійній системі, я не бачу.
"Де справді можна і потрібно скоротити чисельність - так це у представницьких органах місцевого самоврядування."
Згоден. У Лос-Анджелесі (близько 4млн. мешканців) усього 15 депутатів.
"Потрібна повноцінна територіально-адміністративна реформа - скорочення чисельності районів"
Але така реформа можлива тільки за ініциативи місцевих громад. Якщо це робити згори,-це викличе супротив. Р.Безсмертний вже намагався це зробити.
Reply
Leave a comment