שימור לקוחות

Oct 07, 2009 11:39



א: שלום, ברצוני לבטל את המנוי.
אשת שירות: למה?! תישאר!
א: אין לי מספיק זמן לקרוא את העיתון, לאחרונה.
אשת שירות: טוב, זמן אני לא יכולה לתת לך, אבל המנהל אישר לי באופן מיוחד, בגלל שאתה לקוח ותיק, להעניק לך תנאים מיוחדים.
א: אבל אמרתי שהכסף הוא לא העניין, אין לי זמן לקרוא.
אשת שירות: נו, הרי כבר אמרתי לך שזמן אני לא יכולה לתת. מה איכפת לך לשמוע? אתה תמיד יכול לסרב.
א: טוב.
אשת שירות: ...מספרת את התנאים המפתים... אז אתה מעוניין להמשיך?
א: לא. אני עדיין רוצה לבטל.
אשת שירות: טוב... חבל מאוד... אני אבטל, את המנוי. אבל אם אי פעם תרצה לחדשו - אנחנו פה תמיד בשבילך.
Previous post Next post
Up