Залізничний транспорт є найпоширенішим в українців при міжрегіональних поїздках. Карта демонструє те у скільки інших обласних центрів з зазначеного облцентру існує пряме залізничне сполучення.
З Дніпропетровська ще кілька років тому можна було потрапити в Уєгород на потязі Сімферополь-Ужгород, в Миколаїв на Москва-Миколаїв та у Франківськ на причепному вагоні через Львів. Але транспорта реформа імені Колєснікова ці напрями вбила.
Поїзди "Ужгород-Сімферополь" та "Чернівці-Сімферополь" літні. Себто напряму з Дніпропетровська у Ужгород чи Франківськ можна потрапити навпротязі пів року.
Подозреваю, что Россия даже в центральной ее части окажется намного менее связной. Например, из Твери (а ведь это город на одной из ключевых магистралей) нет прямого сообщения ни с Ярославлем, ни с Вологдой или Архангельском, ни со Смоленском. А скажем восточнее Волги из Твери напрямик можно уехать только в Вятку, Пермь, Екатеринбург и Челябинск (все на поезде Спб - Челябинск)
В Росії, навіть в центральній її частині, значно більші відстані і значно менша густота населення. З Твері до сусідніх Смоленськів та Вологд відстань як зі Львова до Вінниці і по дорозі немає не те що міст розміром з Тернопіль чи Хмельницький, а й міст розміром з Бердичів чи Шепетівку.
1. в областных центрах вокруг Москвы вообще нет аэропортов с регулярным пассажирским сообщением (единственное исключение - Ярославль) 2. но даже на большем отдалении от Москвы межрегиональные перевозки не развиты - почти все замыкается на Москву. Для примера - Саратов, город с почти миллионным населением. Регулярные рейсы есть только в Москву и Екатеринбург, недавно добавились Оренбург и Самара, летом есть рейсы в Сочи и Сургут
Відсутність прямого залізничного сполучення між Києвом та Житомиром цілком логічна: маршрутками добратися можна десь за 1:40, а по тій трасі залізниця, яка там - ой навряд чи...
Залізниця, через Фастів, там доволі пряма. От Полтава з Дніпропетровськом чи Рівне з Тернополем - там справді великий гак. А час... якби там пустили електричку - то народ би знайшовся. У першу чергу пенсіонери та інші пільговики. Та й звичайні люди б їздили, оскільки електричкою суттєво дешевше. Звичайно це не вигідно було б Укрзалізниці, але отаким невигідним Укрзалізниці й повільнішим за маршрутки є з половина приміського сполучення в Україні.
Comments 18
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
З Твері до сусідніх Смоленськів та Вологд відстань як зі Львова до Вінниці і по дорозі немає не те що міст розміром з Тернопіль чи Хмельницький, а й міст розміром з Бердичів чи Шепетівку.
Reply
Reply
2. но даже на большем отдалении от Москвы межрегиональные перевозки не развиты - почти все замыкается на Москву. Для примера - Саратов, город с почти миллионным населением. Регулярные рейсы есть только в Москву и Екатеринбург, недавно добавились Оренбург и Самара, летом есть рейсы в Сочи и Сургут
Reply
Reply
Reply
Reply
А час... якби там пустили електричку - то народ би знайшовся. У першу чергу пенсіонери та інші пільговики. Та й звичайні люди б їздили, оскільки електричкою суттєво дешевше. Звичайно це не вигідно було б Укрзалізниці, але отаким невигідним Укрзалізниці й повільнішим за маршрутки є з половина приміського сполучення в Україні.
Reply
Leave a comment