Транспортні зв’язки між облцентрами України

Feb 12, 2014 17:57

Залізничний транспорт є найпоширенішим в українців при міжрегіональних поїздках. Карта демонструє те у скільки інших обласних центрів з зазначеного облцентру існує пряме залізничне сполучення.

Read more... )

міста

Leave a comment

Comments 18

sicheslavets February 12 2014, 16:15:10 UTC
З Дніпропетровська ще кілька років тому можна було потрапити в Уєгород на потязі Сімферополь-Ужгород, в Миколаїв на Москва-Миколаїв та у Франківськ на причепному вагоні через Львів. Але транспорта реформа імені Колєснікова ці напрями вбила.

Reply

easternwestern February 12 2014, 16:32:14 UTC
Поїзди "Ужгород-Сімферополь" та "Чернівці-Сімферополь" літні. Себто напряму з Дніпропетровська у Ужгород чи Франківськ можна потрапити навпротязі пів року.

Reply

sicheslavets February 12 2014, 16:35:23 UTC
Я на Ужгород-Сімферополь взимку їздив.

Reply

easternwestern February 12 2014, 16:47:11 UTC
Раніше здається зимою навіть Дніпропетровськ-Ворохта пускали.

Reply


barouh February 13 2014, 11:06:51 UTC
Подозреваю, что Россия даже в центральной ее части окажется намного менее связной. Например, из Твери (а ведь это город на одной из ключевых магистралей) нет прямого сообщения ни с Ярославлем, ни с Вологдой или Архангельском, ни со Смоленском. А скажем восточнее Волги из Твери напрямик можно уехать только в Вятку, Пермь, Екатеринбург и Челябинск (все на поезде Спб - Челябинск)

Reply

easternwestern February 13 2014, 18:04:14 UTC
В Росії, навіть в центральній її частині, значно більші відстані і значно менша густота населення.
З Твері до сусідніх Смоленськів та Вологд відстань як зі Львова до Вінниці і по дорозі немає не те що міст розміром з Тернопіль чи Хмельницький, а й міст розміром з Бердичів чи Шепетівку.

Reply

almukantar February 14 2014, 14:21:22 UTC
А хіба авіаційного сполучення нема між зазначеними містами?

Reply

barouh February 28 2014, 22:00:26 UTC
1. в областных центрах вокруг Москвы вообще нет аэропортов с регулярным пассажирским сообщением (единственное исключение - Ярославль)
2. но даже на большем отдалении от Москвы межрегиональные перевозки не развиты - почти все замыкается на Москву. Для примера - Саратов, город с почти миллионным населением. Регулярные рейсы есть только в Москву и Екатеринбург, недавно добавились Оренбург и Самара, летом есть рейсы в Сочи и Сургут

Reply


tim_taller15 February 13 2014, 12:03:18 UTC
А ще нещодавно приміський потяг Київ-Житомир, здається, був...

Reply


Транспортні зв’язки між облцентрами України livejournal February 13 2014, 13:31:45 UTC
Користувач ua_redaktor посилається на ваш запис з Транспортні зв’язки між облцентрами України пишучи: [...] Originally posted by at Транспортні зв’язки між облцентрами України [...]

Reply


vasyl_babych February 13 2014, 14:03:04 UTC
Відсутність прямого залізничного сполучення між Києвом та Житомиром цілком логічна: маршрутками добратися можна десь за 1:40, а по тій трасі залізниця, яка там - ой навряд чи...

Reply

easternwestern February 13 2014, 18:09:24 UTC
Залізниця, через Фастів, там доволі пряма. От Полтава з Дніпропетровськом чи Рівне з Тернополем - там справді великий гак.
А час... якби там пустили електричку - то народ би знайшовся. У першу чергу пенсіонери та інші пільговики. Та й звичайні люди б їздили, оскільки електричкою суттєво дешевше. Звичайно це не вигідно було б Укрзалізниці, але отаким невигідним Укрзалізниці й повільнішим за маршрутки є з половина приміського сполучення в Україні.

Reply


Leave a comment

Up