Пітербурзька історія і ПМС

Dec 06, 2012 13:11

preUPD: Пост скомпонований з окремих реплік в скайп-переписці, що були написані в 7 ранку, одразу по приїзду з Пітербургу, після 29-годинної поїздки, мені було срати на стилістику, орфографію і пунктуацію, уж ізвінітє)

Вопшем так сі склалось, що не пишу я в жжешечку давно, але в честь такої події думаю раз в рік можна накалякати нашвидкоруч що-небудь сюди. Так вот, були ми ото останні дні в Пітербурзі, компанією в 5 рил, одногрупників, хороших друзів і всьо таке. Їздили по запрошенню мого ковельського товариша, який емігрував в Лєнінград ото весною, але так як він майже постійно був на роботі, то екскурсії містом робили ми самі собі. Але два рази пива і з Юрою попили, тому й так непогано. Ітак...
upd from j1u4hoctb:
Поїзд до Пітєра. Україно-Білоруський кордон. Перевірка на білоруській стороні.
Чувак перевіряючи Дюхин паспорт дивився то на нього то на фото...і врешті-решт видав: "Что ви с собой сделали, Андрей Николаевич?"
Дюха в ахуї...ми душимся....
Прикордонник продовжує..."Ну...некие сходства есть...но...все же?"

Приїхали в Лєнінград, ваще без проблем роздуплились шо де як і куда нам треба, знайшли готель, який правда був нетривіально розташований, і заходячи в нього, думали шо ппц, якась жопа хостелоподібна, але коли зайшли в квартиру нашу, то поміняли думку - там апртамєнти такі як на мене то ваще пентхаус)
Розклались, помились, дозатарились в магазині під боком (і да, наш готель в самому сраному центрі Пітера - Невский Проспект)
І давай карочє бухати пива з коньяком і воткою.
Бухали, бухали, і тіпа хлоп - Сєрий мене будить, типу скіко можна спати, тіпа ранок вже, давайте снідати і йти гуляти.
В мене був просто піздєц який бодуняра.
Забіжу наперед і скажу, що наступні дні хоч і бухали теж жостко, але я вже в першій-другій свалював спати, бо боявся таких ж наслідків як першого дня. І далі з моєю головою таки всьо я скажу було заїбісь.
Вот, другого дня майже рандомним чином знайшли таку фіговіну як Ісакіїївський Собор, виявляється нев'їбацца пам'ятка їхня, на половині магнітіків він намальований.
А там така штука, шо за 250 ре на нього вилізти на верх можна і там заїбісь панорама на історичний центр міста.
Ну типу вилізли, пофоткались.
Потім ще лазили центром, набережною Неви.
А Олег поїхав Тьому стрічати, той якраз був зі Стокгольмщини прилетів і поїхав скинути сумки в готель.
І да, весь той час там було холодно, перший день то ваще сніг хуярив бєшений, і хуртовина, далі трохи тепліше було, але всеодно зима зимова.
А, першої ж ночі ми з Сергієм вирішили піти в развєдку де недалеко від готелю можна було б смачно пива попити і поїсти чоніть.
І вот так сходу знайшли таку штуку як Пивний Король, прикольний ресторан з пиздатим червоним пивом 6.2 оборота, живе, самі варять - то був епік він!
Наступні дні ми його всього в них випили, шо в них воно скінчилось аж, і ми пили їхнє чорне.
Так вот, пішли ми в Пивний Король, а за годинку до нас приєднася Тьома з Олегом, ще через годину Міхалич з товаришем. Ізрядно випивши ми пішли в їхній типу аналог Джоні рокера, рок паб типу. Чесно, мені не сподобалось. Вибір всього якийсь ніочень, ще й акції наїбалово якесь. Тому там були відносно недовго і продовжили вже квасити в готелі.
На третій день - неділю, вирішили нунахуй стільки пити, і зробили неділю - днем культурного просвіщенія. Сходили в Ермітаж, 4 години лазили там, і навіть мабуть половини не облазили. Подивились на Зимній дворєц, ще всякі няшні місця відвідали, крєпость якусь відвідали, до Аврори сходили, вопшем дуже культурно заїбались, після чого поїхали в Король відпочивати)
Потім звісно ж домів на афтапаті)
В понеділок Тьома ввечері мав летіти назад в Стокгольм і ми вирішили, що треба ще встигнути з'їздити на Фінський залив, типу Балтійське море, всі діла.
Ну карочє поки туди добрались, то вже тре було вертатись, щоб Тьома встиг на літак, та і впринципі довше ніж 15 хв в таку погоду на тому заливі нема шо робити в таку погоду, приймні без бухла.
Вернулись до готелю, випили в Королі пива з коньяком, провели Тьому на таксі на літак, як завше з запізненням на годину, тому Тьома походу встиг в упор)
Далі вдома пили вже такі схарені, скучали за Тьомою, грали дурня)
В останній день нічого корисного не зробили особливо, крім як скупились сувенірами і з'їздили до Міхалича в гості)
Попили в Юри пива на 15-поверсі, чуваки пошпіляли Х-бокс, витратили останні свої гроші і свалили від Мхлча на вокзал о 11 вечора.
На вокзалі нашкребли останні-останні вплоть до монет гроші, купили палку калбаси, мівіни, батон, три 1.5-літрових пива і поїхали додому)
Дорога назад була чомусь піздєц яка важка і томна.
Але всьо минулось, і от ми у Львові)