ну Half.Life.2 просто 1:1

Jul 14, 2006 16:20




местность - реальная.
цифровая фотокамера - использовалась.




не сдержался, вот ещё пара:




Основой HDR-представления является использование 32-битного (и выше) описание цветовых и яркостных компонент не в виде целого числа, а в виде числа с плавающей точкой, что дает возможность с существенно большей точностью управлять преобразованием и использовать такие файлы для создания моделей освещенности (часто используется в задачах 3D-моделирования).

High Dynamic Range. This is a lighting procedure designed to emulate the way that light levels in the real world vary over an enormous range. This is mostly achieved by the use of floating point textures and render targets (as well as using the appropriate lighting algorithm); integer formats do not offer the anywhere near the same range of values. Although visually better, the use of floating point formats can result in a large performance impact on some graphics adapters.
www.futuremark.com/community/hardwarevocabulary/

photo, digital generation, фoтoграфировать жизнь, carpe diem

Previous post Next post
Up