Останнім часом ми все частіше можемо чути про численні переваги велосипеда над автомобілями, особливо якщо мова йде про пересування в межах міста. Зокрема, велосипеди дешевше, компактніші і простіше в експлуатації, ніж автомобілі, крім того, вони приносять більше користі здоров'ю і, в той же час, завдають менше шкоди навколишньому середовищу.
З огляду на всі ці численні переваги, виникає питання: чому ж практично ніхто не поспішає пересідати з чотириколісного транспорту на двоколісний? Однією з основних перепон на шляху популяризації велотранспорту видається той факт, що велосипеди, як правило, набагато простіше вкрасти.
Розуміючи, що відвідування містах по-справжньому надійних велостоянок можна прочекати занадто довго, молодий британський дизайнер Кевін Скотт запропонував власне рішення даної проблеми. Розроблений ним концепт велосипеда має гнучку конструкцію, завдяки чому його можна в буквальному сенсі обернути навколо стовпа і заблокувати як раму, так і колеса за допомогою стандартного замку.
Необхідна гнучкість забезпечується завдяки сегментованим елементів рами, які можна надійно фіксувати під час їзди і послаблювати під час стоянок. Дане конструктивне рішення дозволяє не тільки убезпечити велосипед в той період часу, коли він залишається без нагляду на вулиці, але і зберігати його в приміщенні, адже в зібраному вигляді він буде займати набагато менше місця.