Революційні події в північній Африці продемонстрували всьому світові впливовість соціальних мереж на кшталт Facebook і Twitter. Пентагон має намір використати ці мережі для масивного пропагандистського наступу.
В армії США вже дивляться на соціальні мережі під призмою ведення пропагандистських боїв. Американські солдати, ховаючись за вигаданою ідентичністю, захищають Сполучені Штати в чатах і блогах. Робиться це шляхом буденного на перший погляд спілкування з «друзями» в мережі.
Поширювати важливі повідомлення й боротися з пропагандою ворогів США - такими є завдання для молодого покоління американських військових, наголосив, виступаючи в Конгресі, впливовий американський генерал Девід Петреус.
Наступ розпочинається
Аби загальмувати поширення ідеології, яку пропагує «Аль-Каїда», та протидіяти спробам терористичних організацій вербувати нових прихильників, американські військові вирішили розпочати наступ в інтернеті. Йдеться про те, аби важливі голоси були почуті в різних регіонах, змальовує мету американської армії генерал Петреус.
За інформацією газети Washington Times, американське військове командування доручило одній з каліфорнійських фірм за 2,7 мільйона доларів розробити спеціальну програму, яка б дала американським солдатам розширені можливості в усіх соціальних мережах. Для цього кожен військовий повинен мати до десяти вигаданих або викрадених профілів.
Англійська - табу
Військовим експертам, які беруть участь у пропагандистських баталіях в соціальних мережах, не дозволяється аргументувати рідною мовою. Англійська для цих солдатів є абсолютним табу, оскільки американське право забороняє маніпулювати власним населенням, пояснив речник Пентагона Білл Спікс. За його словами, послання учасників соціальних мереж в "інтернет-камуфляжі" спрямовані виключно на закордон і головним чином на арабський світ.
Автор: Сіна Ральф / Володимир Медяний
Редактор: Євген Тейзе
dw-world.de