Оригинал взят у
atytarenko в
Вишки Колєснікова на літеру "Х" Колєсніков закупив горезвісні "Хундаї" в Кореї, і отримав номінацію на інвестиційний провал року. Нормальна людина б померла від сорому, і сиділа б тихо. Але ми маємо справу з проФФєсіоналами. Тут все по іншому.
Отже, в Кореї закуплено Hyundai EMU, дивимось тут:
https://www.hyundai-rotem.co.kr/Eng/Business/Rail/Railroad/Product/rail_car02.asp , там і українські є.
Що таке EMU можна пересвідчитись, наприклад, тут:
http://en.wikipedia.org/wiki/Electric_multiple_unit Достатньо подивитись на картинки, щоб зрозуміти, що це не поїзди, а добре знані приміські електрички.
На швидкісні міжміські поїзди Hyundai можна подивитись тут:
https://www.hyundai-rotem.co.kr/Eng/Business/Rail/Railroad/Product/rail_car03.asp Тепер спробуємо подумати, що станеться з електричкою, яку на високій швидкості ганяють по міжміських маршрутах, та ще й по непристосованих рейках? Правильно: вона швидко почне "сипатись", і згодом вийде з ладу. Що ми і маємо.
Без сумніву гроші за електрички заплачено як за поїзди.А чим Боря гірше від Юри, чому Бойку можна за стаціонарну шельфову платформу заплатити по ціні глибоководної плавучої, а Колєснікову - за електричку заплатити як за поїзд не можна? Він що, не з Партії Регіонів?
В радянській бюрократії було таке неписане правило: якщо сидиш по вуха в багні, то не жени хвилю. Але проФФєсіонали ще досі того не навчились, і лізуть з новою справою проти Тимошенко. Ні чим не кращою за всі попередні, бо меморандум з Кореєю Тимошенко підписувала на поїзди, а не на електрички замість поїздів.
Crosspost from
atytarenko.dreamwidth.org