Пост для магістрів Могилянки про соцмережі

Mar 23, 2012 18:04


Організація комунікації в соціальних мережах

Соціальна мережа - це віртуальний простір, в якому можуть зустрічатися і взаємодіяти однодумці. Основною метою, заради якої люди беруть участь у соціальних мережах, є спілкування та підтримання контактів з родичами, друзями та знайомими, а також налагодження нових контактів.

Інформація в соціальних медіа може розповсюджуватися як у текстовому і графічному вигляді, так і у вигляді аудіо та відео записів - через блоги, соціальні мережі, вікі-проекти, RSS, підкасти та сайти.

Соціальні мережі є чудовим засобом донесення інформації про вашу організацію, про проблеми, які ви хочете вирішити та проекти, які ви здійснюєте. Якщо вам вдасться щоби люди в соціальних мережах обговорювали вашу організацію, або проблеми, які вона вирішує, рекомендували її своїм знайомим, така комунікація може бути значно ефективнішою, ніж, наприклад, публікації в традиційних мас медіа. Адже не секрет, що інформація, яка передається «від людини до людини», викликає більшу довіру, ніж та, що передана традиційними комунікаційними каналами.

Для того, щоб досягнути такого результату, треба зрозуміти специфіку соціальних медіа. Ось деякі важливі правила «поведінки» в соціальних мережах:
  • Перед тим, як розпочати спілкування в соціальних мережах, слід поспостерігати, як вони працюють, які конкретні соціальні мережі є популярними серед цільових груп вашої організації, «хто є ким» в конкретній спільноті, які теми обговорюються і в якому форматі.
  • Слід чітко усвідомити, що «самореклама» себе або організації є недоречною в соціальних мережах
  • Необхідно продумувати момент вашого підключення до розмови в соціальній мережі. Іншими словами: слухати, що говорять люди та підтримувати розмову, коли є що сказати
  • Намагайтесь прагнути, щоб кожен ваш коментар мав значення. Простір соціальних медіа переповнений людьми і дедалі збільшується, а отже ваша «бесіда» має бути значимою та приносити  цінність.
  • Тон ваших коментарів та реплік має бути природнім, неофіційним та щирим.
  • Намагайтеся бути чесними та відкритими у своїх публікаціях.

Для того, щоб стати популярним автором в соціальних мережах треба мати цікаву інформацію, добре її викласти, а також обмінюватися корисними посиланнями на матеріали, аудіо та відео по відповідній тематиці.

Існує певна закономірність в тому, які ресурси є більш популярними серед різних цільових аудиторій. Наприклад, якщо ви націлені на міжнародну аудиторію, (серед яких є багато представників донорських організацій), вам слід працювати в професійній мережі LinkedIn. Серед української молоді та підлітків найбільш популярними соціальними мережами є «Вконтакте» та «Facebook». Останній є ресурсом для проактивних користувачів. У той же час люди старшого віку віддають перевагу спілкуванню в «Одноклассниках». Мікроблог «Тwitter» - для тих, хто хоче завжди бути у курсі подій та може публікувати інформацію про те, що трапилось в даний момент. Зважайте і на те, що середовище соціальних медіа змінюється дуже стрімко, тому постійно вивчайте, наскільки популярним серед вашої цільової аудиторії є майданчик, на якому ви збираєтесь комунікувати.

вибір автора, социальные сети, власні матеріали, pr-education, социальные медиа, social networks, social media

Previous post Next post
Up