6. Don't prevent the music go / Не заважай музиці йти

Dec 03, 2013 14:41

Сьогодні виклав нову свою роботу якою продовжую втілювати свою теорію,
щодо сучасних зйомок. Цей шлях я тільки опановую, буде видно до яких
результатів у своїх експериментах прийдемо в подальшому, коли наберетесь
вже достатня кількість робіт. То ж спочатку розпишу певні аспекти своєї
теорії сучасних кінозйомок. Сприймайте - це як думку, а не як виклик)

Кожна робота несе в собі певний експеримент і ця стрічка не виключення.
Завжди перед зйомками будь якого відео задаю собі питання: які художні і
"технічні" прийоми нові для себе я опробую в ній. Мені здається без таких
завдань сама зйомка втрачає сенс.

В даній роботі я вирішив все відео відзняти таким чином, щоб художньо
виправдати "брак картинки". До "браку картинки" раніше відносили: засвіти,
пересвіти, "зайчики" і так далі. На сьогодняшній день, мені здається,
у зв*язку із портативністю обладнання для фільмування відповідно змінюються
і "правила" зйомки. І те. що раніше вважалось недопустимим, зараз стає нормою,
бо розширює палітру.

Раніше хвилин 20 замінялась касета із кіноплівкою, стільки ж ставилось світло.
Режисери, щоб не гаяти час, проводили репетиції, обдумували кадр до деталей
із оператором і як підсумок вся картинка була очікуваною, передбачуваною,
вилизаною. Гадаю можна навтіь сказати - стирильною. Сьогодні коли заміна
батарей живлення і карт пам*яті займає навіть не хвилини, а секунди, то зміноюється
весь підхід до процесу зйомок. На моє переконання всі минулі моделі відходять у
минуле як архаїзм. Хто ж минулу систему притягує в сучасний процес зйомки,
то просто заважає розвиватись сучасному кіно і змушує все йти амбвалентно:
техніка йде в одну сторону до зменшення, портативності і швидкості, а процес
зйомки в іншу до затягування та архаїчності й як наслідок не використання в повному
об*ємі можливостей сучасної техніки в художньому розумінні.

Переконаний, що на сьогодняшній день необхідно знімати все наступним чином:
1 - без репитицій (за рахунок "необмежених" карт пам*яті не втрачаються варіанти
дублів як перші - де ще епізод не відпрацьований акторами так і наступні вже
певним чином відкореговані акторами варіанти в наслідок багаторазового повтору);
2 - треба ставку робити не на освітлювальні прибори, а на світосильну оптику, що
дозволяє оперативно знімати майже за любого типу освітлення;
3 - не відкидати кадри які частково засвічені абощо, за умови, що їх поява у стрічці
виправдана сюжетом;
4 - знімати на камеру виключно з рук;
5 - використовувати зум, де це потрібно і можливо;
6 - звук писати виключно на майданчику;
7 - знімати максимально довгими планами;
8 - не використовувати спецзасоби (диммашини, дощові машини і так далі) які
симулюють природні явища;
9 - на монтажі все монтувати виключно в стик без плавних переходів;
10 - не змінювати колір при колоризації, тільки насиченість і взагалі обробку відео
звести до мінімуму.

Тобто всі правила відповідають тому, щоб зйомки і монтаж проходили максимально
швидко, тобто відповідали сучfсному ритму. Хоча питання не тільки у швидкості звісно,
а і в побудові нового сучасного художнього образу в кіно.
Не думаю, що це щось революційне, просто мій аналіз і фіксація
сучасних змін які варто виділити гадаю.

Ось моя свіжа робота №6:

image Click to view

don't prevent the music go, короткоемтражка Дмитра Захаревича, Не заважай музиці йти

Previous post Next post
Up