Цьоготижневим довбойобам я хотів видати чуперадло вже давно. Бо реально дратують своїм гівнокреативом. Але якось руки не доходили. Та й останнім часом деякі інші номінанти підібралися. Але тепер настав і час наступних персонажів.
Багато хто, мабуть, бачив у київському метрополітені соціальну рекламу «Гусь в метро», де в жартівливій формі пояснюються правила поведніки, безпеки, а заодно й хорошого тону, актуальні, коли ви перебуваєте в метро. І от все ніби нічого, якби не суржик в самій задумці, назві - а отже скрізь по цих роликах.
Їхній персонаж, бачте, називається по-кацапському: «гусь». Не «гусак», як мало б бути, а «гусь».
Пояснюю. Спеціально для недоумків із київського метрополітену, рекламної агенції, яка цю хуйню «проштовхнула», а також «авторитетного українського рекламного конкурсу ADC * UA Awards» (про який я вперше чую, але нехай, і на якому проект «Гусь в метро» отримав один з трьох головних призів).
Рекламні площі метрополітену - це публічний простір. А соціальна реклама має виховне призначення. Тому в ній недопущенними є будь-які елементи, протилежні і конфліктні до виховної складової - такі, як суржик, лайка, «низький» (пролетарський, блатний, рагульський) стиль мовлення і викладу, ненормативна лексика, а також пропаганда тупості та грубої і/або егоцентричної поведінки.
Недопущенні абсолютно. Це вам не інтернетик із соцмережами, в яких ви може хоч фотки гівна кожен день викладати. У публічному просторі при масовій трансляції, яку мимовільні глядачі не замовляли, - не можна таке розміщувати. Категорично. Відповідно, ваш суржиковий «гусь» - це показник вашої дикунської культури і розумової відсталості. За що й отримуєте чуперадло. А оскільки приклалися до цієї ганьби купа народу (вони думали, що це їхня хвилина слави), то список довбойобів цього тижня буде довгим. Ось таким:
Надія Кушнір (Надьожна)
Наталка Макогон, радник начальника КП «Київський метрополітен»
Олександр Берегуляк, бренд-менеджер
Едуард Ахрамович, продюсер
група компаній Art Nation
рекламний конкурс ADC * UA Awards
проект соціальної реклами «Гусь в метро»
Суржик в соціальній рекламі
II тиждень грудня 2018 року
Список пролетарів від «культури, бля» (© не моє) взято
звідсіля. Там же сказано про отриману цим йобаним стидом нагороду. Дизайнерів, які це все робили, я у список не включаю, бо вони права голосу не мали, а лише виконували замовлення. А ось авторку «гуся» Надьожну включаю. Бо вона мала б увімкнути мізки, зібрати в закутках свідомості залишки культури і запротестувати, пояснивиши, що
сміхуєчки у мордокнижечці - це одне, а публічна трансляція в громадському транспорті - це вже зовсім інше, і в цьому іншому є вимоги до культурного рівня розміщуваного матеріалу. Оскільки ні мізків, ні культури у гражданки художніци не виявилося, то чуперадло вона отримує нарівні з усіма іншими переліченими вище фізичиними та юридичними пиками.
Це копія оригінального запису
https://diogenis.dreamwidth.org/124605.html, розміщеного на dreamwidth.org.