Уже 4 месяца DealExtreme не справляется с заказами. Перед новым годом уже были перебои в отправке заказов. Теперь посылки совсем не отправляют, некоторые ждут уже по два месяца, а в статусе заказа никаких изменений не происходит.
Прошлогодний заказ я отменил и через месяц деньги таки вернули на PayPal. Написал им сейчас:
Ordered a month ago. Orders have not even begun collect.
Money is frozen. The site works disgusting.
What happened to the DX? Last year did not work well.
In the previous order, I canceled and returned the money.
You lose a client in favor of other suppliers.
(благодарю за буквы translate.google.com)
А вот buyincoins работают как и работали хорошо и ничто им не мешает. Китай такой Китай.
На одной из внутренних страниц обнаружился следующий текст:
Customer Service Express
Customer Service Express offers a 48 hours (Mon-Fri, business days) turn around time (48-96 during new year season), upon correct submission of information via the short and easy-to-use guided forms on this site. Please kindly be noted that close and re-open ticket on the same order will only slow down the processing of your ticket.
CSE Ticket Delay Notice
Please note, at this time we are experiencing unusually high ticket volumes and undergoing a systems upgrade. Please allow 7-10 working days for customer service reply. Check here for updates. We appreciate your patience and will reply to your ticket as soon as possible. Updated on 2011-02-20
Иными словами, после 14 февраля и перед 8 марта у них завал, большой поток запросов, и даже отвечать они якобы могут на запросы только через неделю. Конечно, раз заказы не выполняются. Ещё у них какой-то апгрейд. И они ценят наше терпение, суки.
Посети сайт
http://toorgle.org/ быстрый и мощный поисковик по торрентам.