ונעבור לפרסומות

Oct 04, 2008 13:08



הצטברו המלצות על דברים, אז קצת פרסומות אם תסלחו לי:

ההמלצת מסעדה: kamPai
מסעדה יפנית חדשה בב"ש מקבוצת הפורום. ממוקמת במרכז big מעל ארומה ואווזי.
אווירה טובה, מוזיקה נעימה בווליום שלא מפריע לניהול שיחות.
העיצוב של המקום מאוד נעים, מספיק חשוך כדי שתהיה תחושה אינטימית אבל למספיק מואר כדי שיהיה אפשר לראות דברים. עיקר התאורה ממוקדת במנורות המרוכזות אנכית על השולחנות כך שהן לא מסנוורות ואין דברים שמשליכים צל.
העיצוב מאוד מקיף ובא לביטוי בשולחנות, בכלי ההגשה ובצורת ההגשה. התחושה היא לא של מוסד שמנסה להיות יפני אלא משהו שזורם לתחושה מתאימה.
השירות מאוד טוב, הרבה מלצרים, מאוד מיומנים ובקיאים בתפריטים, מופיעים ליד השולחן ברגע שאתה צריך אותם וששים לעזור לא משנה כמה מטרטרים אותם.
אבל מילא זה, העיצוב יכל להיות על הפנים, המלצרים מגעילים והמוזיקה רועשת - האוכל היה מפצה על זה. שני מטבחים מופרדים (סושי ואסייתי), שניהם מעולים ומאוד מהירים. המחירים מאוד סבירים.
הסושי הגיע עם הקפדה על ההצגה, האורז כמו שצריך ופשוט טעים, מומלץ במיוחד הקראנץ' רול ספייסי סלמון, הספייסי טונה רול, והסלמון סקין רול. הנודלס מאוד טובים גם, אני אהבתי את הרופונגי אבל שאר הסועדים התעקשו שההנוי היה יותר מוצלח.
קינוחים לא מופיעים בתפריט, אבל הם היו יחסית גדולים ומאוד מוצלחים.

שני דברים היו חסרים לנו: 1. סאקה (אפשרי רק חלק מקוקטיילים). 2. תה (היה, אבל רק חלק מהתפריט ודווקא מהסוגים שפחות חיבבנו).
האלכהול יחסית יקר, שאר הדברים סבירים ביותר.
מקום ששווה להגיע מחוץ לב"ש בשבילו.

moni-poni מוצר לשיער
זה מסוג הדברים המטופשים והממש נוחים, אמצעי פלסטיק קטן לאיסוף השיער. לא נשבר, לא נקרע, מתמודד עם שיער סבוך וכמויות גדולות שלו. נוח לשימוש.
בעיה עיקרית איתו זה שהוא נפתח בזמן השינה.

פרסומות

Previous post Next post
Up