פטיש, איזמל והרבה קפה

Jun 20, 2008 11:22



זה היה אחד השבועות הדחוסים שאני עושה המון ולא מספיק כלום.
למרות שיום חמישי היה ללא ספק מדרגה די מרשימה.
היום התחיל ב-03:30, ב-04:30 הייתי ברכב בדרך לשטח המחקר שלי (דברים יפים שראינו בדרך - זריחה מעל שדה בוקר המכוסה ערפל, שקיעה של הירח מעל מישור הרוחות). סביבות 05:30 הגענו לשם.
הדגימות מתקדמות טוב, אחרי יומיים סיימתי לדגום משהו כמו 17% מהחתך החשוף. מצאתי כמה דברים מעניינים שאני צריך לפענח איך לעזאזל אני מסביר אותם (דרגשים שמשלשים את העובי שלהם בתוך ארבעים מטר, עדשות של דולומיט בכל מני פזות שהם לא אמורים - כמו דרגשי דולומיט וכו') והתורן שלי הבחין בתופעה מבנית מעניינת שאני אצטרך להתייחס אליה.

בדרך ניסו כמה קירות של המחצבה לתקוף אותי ע"י השלכה של גושי סלע במשקל שתים וחצי טון לעברי, לכל הנוגעים בדבר שלום (טוב, לסלעים לא, הם די נחים מרוסקים עכשיו על רצפת המחצבה).
אני צריך לזכור לקחת קסדה (hard top) פעם הבאה.

אחרי זה עשינו עיקוף דרך צאלים כדי לאסוף חבר מהמילואים, חזרנו לב"ש, קניתי חלון לדלת המתרסקת (פרספקס, הלקח נלמד), הספקתי להתקלח ולנוח כמה דקות לפני שהתכנסנו שוב (אני, הנהג האמור שהוא במקרה גם השותף שלי למעבדה, החבר שאספנו מהמילואים והנשים) ונסענו לחתונה של בחורה מהמחלקה בניצנים שהיתה סטנדרטית (החתונה, לא הבחורה) אך חביבה. לזוגה היתה קצת בעיות עם נושאי השיחה העיקריים שם (תואר שני ו... נו... גיאולוגיה).

____
הצלחתי הבוקר בחזרה מהקניות לאבד את אחת מהעדשות של משקפי הראיה שלי... אני כנראה אצטרך להזמין חדשה.. אוך.
בינתיים מזל שיש לי סט חליפי.

מחקר

Previous post Next post
Up