עוד יום שטח

Dec 31, 2007 19:31



טוב, עוד יום שטח תם ונשלם
הקורבן המלווה הפעם היה tremir.

סה"כ יום די חסר אירועים.
כמה מטוסי קרב עברו כל כך קרוב מעלינו שיכלנו להגיד בודאות לאיזה טייסת הם שייכים. בוצעה לפחות פזצט"א אחת (כש-F-16 עושה לך זום כמה מטרים מעל הראש, אתה קודם עושה את הפזצט"א - אחר כך חושב).
פגשנו זוג טיילים מבוגרים שחלקו איתנו כוס קפה ושאלו הרבה שאלות על המחקר (כלומר, מרגע שהם גילו שאני גיאולוג וניסו להבין על מה אני עובד) ומאוד נהנו לגלות שהחומר הנורא יפה שהם מצאו הוא גבס.
אחרי זה פגשנו גם זוג תיירים גרמנים שירדו לאיילת ורצו לדעת איפה הם יכולים למצוא מאובנים (הם היו ממש במקום הלא נכון).

עבדתי על הסלעים שלי. מצאתי סמן מאוד נחמד שנראה היה לי מאוד ברור משהו שידעתי שאמור להיות שם. קצת חיטוט מסביב הראה שזה כנראה משהו אחד (בחתך אמורה להיות שכבה של חרסית ירוקה, מצאתי שכבה של חרסית ירוקה, אבל בהתחשב בהופעה של הסלעים מסביב, אני חושד שזה היה סיל [שכבה של מגמה שהתגבה קרוב לפני השטח] שחדר בין השכבות... שגם הופך לחרסית ירוקה כשהוא מתבלה... נמצאה דוגמא ראויה לשמה, המומחים ישאלו).

אבל המאורעות המשמעותיים שהיו היום היו תחבורתיים.
ליד שטח המחקר שלי עוצר קו 392 של אגד.
הוא עוצר שם בהלוך (לאילת) ואמור לעצור גם בחזור (לפחות ככה זה היה בפעם הקודמת שנסעתי בו). אבל מעשה שהיה כך היה.
האוטובוס אמור היה להגיע ב-15:10, אז ב-14:50 כבר התקבלנו וחזרנו לכביש. כשהתקרבנו עבר אוטובוס של אגד, חשדנו שזה היה שלנו, אבל זה הופרח כשב-15:30 עבר ה-392... ולא עצר. סימנו לנהג, אבל הוא פשוט נופף לנו בידיים משהו לא ברור והמשיך לנסוע.
באסה, כי האוטובוס הבא אמור היה להיות ב-17:10 (קרוב במידה לא נוחה לחשיכה). אז בצעד נועז התחלנו לדדות למצפה רמון (משהו כמו 12 קילומטר משטח המחקר, קילומטר וקצת מזה זה מעלה אצמעות). זה כמובן אמר שהשארתי את הדוגמאות מאחור (כי ערמה של סלעים בתיק כשהולכים כמה שעות טובות - לא כיף) ניסינו לתפוס טרמפים, אבל עד שלא עמדתי עם שלט גדול שעליו היה כתוב "למצפה!" אף אחד לא עצר.
עלינו למצפה עם מה שאני חושב שהיו מוציאי טיולים (אלו שמארגנים טיולי סנפליג, מחנות פיינטבול וכו') ואז התחלנו לחפש את התחנה האגדית של קוו 60 של מטרופוליין שיקח אותנו לב"ש.
ניחוש פרוע לקח אותנו למקום הנכון וכעבור חצי שעה הגיעה באמת האוטובוס.
ההפרש במחירים הוא משהו כמו 18 ש"ח בין 60 ל-392 (30.50 באגד לעומת 12.30 במטרופוליין), אבל אחרי הטלטלה שהיתה דרושה כדי להגיע למצפה ואז הטיול שקוו 60 עשה דרך כל בסיס וקיבוץ בין מצפה רמון לב"ש, אני חושב שזה שווה את הכסף.

עכשיו צריך למצוא איך מגישים תלונה לאגד... כי במענה הקולי שלהם אין אפשרות.

מחקר, סיורים

Previous post Next post
Up