(no subject)

Nov 11, 2009 13:44

- Добрий день. Це домоуправління (тоїсть жек - dali_bude).
- Добрий день.
- Як там ваш дах?
- Дуже погано.
- Як дуже погано?
- В ванні знову вся стіна мокра, грибок, в кухні затекло.
- Та як? Вам же робили дах. Ви можете зараз піти подивитися на дах, що вам робили дах?
- Не можу, я з дитиною вдома сам.
- Вам робили дах.
- Робили чи ні, я не знаю, але все як текло, так і тече, а в ванні ще й гірше.
- То шо, може вам не треба було робити того даху?
- Е-е-е... то є ваша справа :)
- До побачення. (Кладуть слухавку.)

Я так поняв, трудяги залатали 50 квадратних сантиметрів даху, щоб їх не довбала гаряча лінія. І думали, що я тут вмираю від щастя та вдячності. Гаряча лінія, між іншим, дзвонить щовечора і перевіряє, як справи. Часом навіть двічі. Це приємно, але практично неефективно.

Щойно дзвонила юристка, - позовна заява готова. Їду платити юридичній фірмі, а нині-завтра подаю на цих додіків до суду. Юристка сказала, що ремонт вони повинні робити самі так чи інакше, тобто грошей на ремонт _даху_ мені не дадуть. Але ремонт квартири і моральні збитки я маю всі шанси віджати з жеку. To be continued.

жек

Previous post Next post
Up