Неочікувано для самої себе в підручнику з культорології натрапила на цікаве обгрунтування буму відеоконтенту. Воно дуже просте й має дуже довге історичне коріння.
Як відомо, кількість інформації (принаймні обсяг текстів), створеної людством, збільшується вдвічі за дуже короткий проміжок часу. Цу обставини негативно позначаються на існуванні людини на початку ХХІ ст., оскільки інформаційне перевантаження, надактивний темп життя як мінімум викликають стресовий стан. І саме використання переваг образно-інтуїтивної інформації над логічною може дати людству можливість упоратися з цим інформаційним перевантаженням.
Справа в тому, що права півкуля головного мозку, яка відповідає за образно-інтуїтивне сприйняття, як доведено наукою, обробляє інформацію з незрівнянно більшою швидкістю, аніж ліва. Для порівняння: права півкуля обробляє за 1 секунду мільярд біт інформації, а "логічна" ліва - лише 100 біт. Тож, читаючи друкований текст, людина засоює до ста біт інформації за секунда, а підчас перегляду відеозапису кількість засвоєної інформації зростає.
Як заголовок для цього посту я обрала вираз із історії, описаної самим Платоном, про те, як письменність вб'є пам'ять людства. Замість тотального переживання істини з пам'яті письменність змушуватиме людей пригадувати сухий записаний текст.
Тією ж самою фразою образив герой "Собору Паризької Богоматері" священник Клод Фролло книгу тому, що боявся, що письменне слово вб'є прекрасну образну мову архітектури (його Собору в тому числі).
Але згадавши ці дві історії, я раджу згадати й третю - з фільму "Москва сльозам не вірить", де герої різних поколінь пророкували загибель спочатку театру через кіно, а потім - кіно через телебачення.
Ми всі можем переконатися на власному досвіді, що, слава Богу, живі всі - і театр, і книги, і телебачення, й кіно, та на цьому тлі ще й відеоконтент рясно квітне.
То ж потрібно просто насолоджуватися новими можливостями, що відкриває нам науково-технічний прогрес для культурного збагачення.
А якшо казати про практичне застосування інформації з цього посту для PR-ників, то вони такі:
1) використовуйте побільше інфографіки в своїх друкованих матеріалах,
2) відкрийте для себе можливості нового формату прес-релізу -
відео-релізу - покажіть світу те, що можете сказати,
3) шукайте зорові образи для вираження своєї думки - так буде простіше і вам її донести до своїх цільових аудиторій, і їм - зрозуміти Вас швидше,
4) використовуйте відеоконференції через Скайп або Гмейл замість сухих мейлів.