Analysis? Just inside a process.

Sep 07, 2015 19:15


There are many analytical systems on the market, my dear CEO. Including old OLAPs, nowadays BIs and modern but incomprehensible BigData.
There are also many advisers - they are ready to implement everything. And, I bet, you have a couple of employees who want to play with data and to bring you unique right answer for all your questions.
And, you know my dear CEO - it works. Even in time of presentation, these advisers could connect to your accounting system and show you perfect reports - with correlations, rankings, charts.
Just one problem you have. It not works after implementation.
Because these employees lost their energy one month after. But other ones can’t (and don’t want) work with the system.
So, what to do?
It is simple. You don’t need analytical system, my dear CEO. You need analysis, integrated to your processes. Very well integrated.
E.g. first of reports will be presented to you is “dead goods” report - everything not sold in a years.
But you don’t need that report. And your chief sales doesn’t need one. But integration this report to your CRM system and possibility for each salesman to see that actual report - priceless.
The same - for each initiative of your analysts. To create report, list, correlation, chart is not enough. Analyst should find the person who really need that info and then - analyst should change processes and interfaces of that person to allow him to use that info easily and permanently.
So, you can buy an analytical system JUS if it can be easily integrated to your CRM and ERP. Coolest analytical system not integrated to your processes will die. Because using of analytical system is a process inside other processes. No other ways.
Аналітичних систем зараз на ринку - навалом, милий мій власнику. І вже застарілі OLAPи, і теперішні BI, і модернові, але поки що незрозумілі, BigData.
Як водиться, консультантів, що готові дорого впровадити - вище даху. І на фірмі у тебе, милий мій власнику - хоч звільняй бажаючих погратися даними та видати єдино правильну відповідь на всі твої питання.
І, знаєш - воно таки працює. Навіть при демонстрації оті консультанти, надбудувавши свою систему на твій бухоблік, можуть показати чудові звіти - з кореляціями, ранжуванням та графіками.
От тільки є проблема. Після впровадження воно працювати не буде.
Бо у тих ініціативних співробітників - енергія через місяць пропаде. А решта - користуватися плодами аналітики не вмітимуть.
То що робити? Не безвихідь же це?
Ні, звичайно.
Вихід є. і він дуже простий. Тобі потрібна не просто аналітична система. Тобі потрібна аналітична система, інтегрована в твої процеси. Тісно інтегрована. Дуже тісно.
Наприклад, одним з перших звітів, які покаже тобі аналітик-продажник, буде звіт по мертвих товарах.
Але тобі цей звіт не потрібен. І як регламентний - цей звіт теж не потрібен ні тобі, милий мій власнику, ні твоїм замам. А от інтегрувати цей звіт в CRM-ку продажникам, щоб вони при спілкуванні з клієнтом завжди мали актуальний список «мертвого» товару - безцінно.
І так по кожній ініціативі твоїх аналітиків. Вивести звіт, кореляцію, список - мало. Треба змінити бізнес-процес, щоби хтось в офісі користувався цим аналізом РЕГУЛЯРНО. Користувався при виконанні своїх обов’язків.
І якщо рекомендована аналітична система інтегрується в твою ERP та CRM - бери її. Бо самі круті аналітичні можливості, не інтегровані в бізнес-процеси - вимруть. Або на етапі експлуатації системи, або на етапі впровадження результатів в життя.
Бо впровадження - це зміна бізнес-процесів. І ніяк інше.


en, changes, erp, ua, analysis

Previous post Next post
Up