привлечение студентов в University of Aarhus

Dec 07, 2011 23:33

 The smallest brochure in the world






Results and Effectiveness:
The brochure immediatly became a collector’s item at college and was a major subject on the students Facebook college groups. But most importantly, the University of Aarhus experienced a 67% increase of applications for the Molecular Biology and other nature science studies. Their most successful campaign ever.Результаты и эффективность:
Брошюра немедленно стала объектом коллекционирования  в колледже и основной темой на Facebook-группе студентов колледжа. Но самое главное, Университете Орхуса опытный 67% больше заявок на молекулярной биологии и других исследований, науки природе. Это была самая успешная кампания.Creative Execution:
We created a brochure so small that it was only possible to read the text through a microscope. The brochure measured only 5 mm x 10 mm and the text was specially printed with an incredible point size of only 0.4. The brochure informing about the molecular studies at Aarhus University - was handed out to students at all major colleges.Творческое исполнение:
Мы создали брошюру настолько маленькой, что текст можно читать только с помощью микроскопа. Брошюра размером 5 мм х 10 мм, а текст был специально напечатан точками размером всего 0,4. Брошюра, информирующая о молекулярных исследований в Орхус университете - раздавалась студентам всех крупных колледжей.Insights, Strategy and the Idea:
For years The University of Aarhus had experienced a decline of students at the nature science studies. Our brief was to make more college students choose to study nature sciences after ending college. We specially designed a campaign for every study direction. For the study of Molecular Biology (the study of biology at a molecular level) we built our campaign around a basic insight that concerned all the students at Molecular Biology. Since they had always been interested in studying very small objects, they all owned a microscope at home or they frequently used the microscopes placed in the physics/chemistry room at college.Cтратегия и идея:
В течение многих лет Университет Орхуса переживал спад студентов в направлении естественных наук. Наш бриф был сделан главным образом для студентов, которые выбирают естественные науки для изучения после окончания колледжа. Мы специально разрабатывали кампанию для каждого направлении. Для изучения молекулярной биологии (изучение биологии на молекулярном уровне), мы построили нашу кампанию вокруг основного интереса студентов в молекулярной биологии. Основное чем они всегда были заинтересованы - это изучение очень маленьких объектов, все они владели микроскопом у себя дома или пользуются микроскопы в физических / химических лаборатория в колледже.Advertising Agency: Uncle Grey, Århus, Denmark
Creative Directors: Michael Paterson, Jesper Hansen
Art Directors: Morten Killerich, Jakob Nusbaum
Account Manager: Jesper Kortegaard

креативный рекрутмент, нестандартные способы поиска персонала, graduate recruitment

Previous post Next post
Up