Написав ось такий текстик для historians -
…міркуючи над реаліями й перспективами реформування університетів та академічних НДІ, не слід забувати про ще один, значно більш ізольований, і то з цілковито відмінних причин, приклад існування університетів та академічних установ. Мова йде про виші невизнаних та (віднедавна) «частково визнаних» країн. Тут ми приділимо увагу випадкам Придністров’я, Нагірного Карабаху, Абхазії та Південної Осетії як найпоказовішим. Одразу хочемо зауважити, що ми не зачіпатимемо проблеми рівня підготовки та фактів викладання в частині таких вишів «слонознавчих» теорій, зосередившись передусім на формальних моментах. Сподіваюся, вийшло цікаво. Тема важлива. А тамтешнім студентам і аспірантам якось співчувати хочеться, бо вибору вони часто-густо особливого не мають.