Реклама в кінотеатрах

Apr 20, 2012 15:01

В Молдові парламент хоче забронити комерційну рекламу перед фільмами в кінотеатрах. Аргументація проста: споживач платить гроші за перегляд фільму, а не за перегляд реклами. Опоненти заявляють, що будуть підніматися ціни на квиткі, але насправді ціни на квитки в кіно формуються, ґрунтуючись в першу чергу, на попит, а не на структуру і вартість затрат. Якби можна було підняти ціни на квитки - їх би вже давно підняли. Тому комерційна реклама перед фільмами є свого способу можливістю кінотеатри покривати ряд своїх затрат, при цьому не піднімаючи ціни для споживачів. Словом, аргументів на користь реклами перед фільмів достатньо навіть з точки зору вигід глядача.

А запитання до вас.
1. Чи дратує вас комерційна реклама перед фільмами?
2. Чи дратують вас трейлери перед фільмами?
3. Чи у вас тотожне ставлення до трейлерів і до комерційної реклами?
4. Яка, на Ваше думку, оптимальна тривалість реклами перед фільмами? В якій пропорції (комерційна і трейлери)? Оптимальа - з точки зору Вашого особистого комфорту і задоволення від перегляду фільмів.

p.s. Продактплейсмент в середині фільму пропоную не брати до уваги.

бізнес кіно

Previous post Next post
Up